کسب و کار آنلاین

طراحی سایت املاک + اپلیکیشن

طراحی سایت املاک

طراحی سایت املاک و ویلا، بهترین گزینه برای خرید و فروش آسان ملک است. امروزه بیشتر افراد برای جلوگیری از ابتلا به ویروس کرونا و یا به دلیل مشغله های کاری زیاد، ترجیح می دهند از طریق سایت املاک برای خرید و فروش ملک اقدام کنند.

در دنیای امروز به کمک طراحی سایت املاک و ویلا، امکان خرید و فروش آنلاین بدون حضور فیزیکی در محل قرارداد وجود دارد. بنابراین اگر صاحب آژانس املاک هستید ولی تا به امروز کسب و کار پر رونقی نداشته اید، وقت آن رسیده است که از مزایای طراحی سایت در کرج بهره مند شوید و فعالیت خود را در دنیای مجازی راه اندازی کنید.

امروزه اکثر افراد برای افزایش درآمد و بهبود وضعیت اقتصادی به دنبال راه اندازی کسب و کار اینترنتی خود هستند. مشاورین املاک نیز می توانند از این موقعیت استفاده کنند و با طراحی سایت املاک و ویلا، خدمات بسیار ویژه ای را برای مشتریان فراهم کنند. همچنین با طراحی سایت امکان خرید و فروش آسان املاک برای مردم فراهم می شود.

امروزه طراحی سایت ویلا برای متقاضیان، اهمیت بسیار زیادی دارد؛ زیرا از طریق سایت مشاوران املاک می توانند با کاربران ارتباط بیشتری برقرار کنند و آن ها را در زمینه خرید و فروش خانه راهنمایی کنند.

 

 

ضرورت طراحی سایت

طراحی سایت املاک و ویلا، مزایای بسیار زیادی برای مشاورین املاک و همچنین مشتریان دارد، به همین خاطر نمی توان ضرورت طراحی سایت املاک را نادیده گرفت. کاربران از طریق سایت املاک به راحتی می توانند املاک متنوع با قیمت های فروش متنوع را مشاهده کنند و با توجه به بودجه ای که در اختیار دارند برای خرید ملک، تصمیم گیری نمایند.

امروزه بهترین راه برای معرفی خدمات مشاورین املاک در سطح جهانی، طراحی سایت املاک و ویلا است. در واقع طراحی سایت املاک به عنوان رزومه کاری بسیار پرمحتوا برای مشاورین املاک در نظر گرفته می شود. این وبسایت در زمینه انجام تبلیغات نیز به کار می رود؛ زیرا امروزه به کمک طراحی سایت دیگر نیازی به صرفه هزینه زیاد برای انجام تبلیغات در رسانه های مجازی نخواهد بود. مشاورین املاک تنها به کمک سایت مناسبی که طراحی کرده اند، می توانند خدمات خود را در اختیار کاربران بسیار زیادی قرار دهند و کسب و کار خود را به بهترین شکل تبلیغ کنند.

مشاورین املاک در طول شبانه روز از طریق وب سایت اختصاصی املاک می توانند تبلیغات بسیار هوشمندانه و موثری را انتشار دهند. علاوه بر این، مشاورین املاک از طریق سایت به خوبی می توانند با مشتریان خود ارتباط برقرار کنند و خدمات ویژه خود را در اختیار کاربران قرار دهند. اگر سایت املاک به درستی طراحی شود و نکات بهینه سازی و سئو آن نیز با دقت رعایت شود، آنگاه وب سایت املاک و ویلا شما جزء اولین های نتیجه موتور جستجو گوگل قرار می گیرد و در طول روز چندین کاربر جدید به سایت شما اضافه خواهد شد.

بسیاری از سوالات احتمالی مشتریان از طریق وب سایت در کمترین زمان ممکن، پاسخ داده خواهد شد. امروزه می توان قابلیت هایی نظیر ثبت مشخصات کاربران را در سایت قرار داد و از این طریق شما اطلاعات کافی در ارتباط با مشتریان خود در دست خواهید داشت. بنابراین می توانید گزینه های انتخابی مناسب با سلیقه و نظر مشتری را راحت تر به او پیشنهاد دهید.

مشاورین املاک بعد از راه اندازی سایت می توانند با سایر محله ها و مناطق نزدیک حوزه فعالیت خود در ارتباط باشند و فعالیت خود را گسترش دهند. راه اندازی سایت املاک باعث کاهش هزینه استخدام نیروی انسانی و کارشناس املاک خواهد شد که این موضوع به نفع مشاورین املاک خواهد بود.

 

امکانات

امکانات طراحی سایت املاک و ویلا برای کاربران بسیار مفید است، راه اندازی سایت املاک علاوه بر کاربران به نفع مشاورین املاک نیز خواهد بود. یکسری از امکانات طراحی سایت املاک به شرح زیر خواهد بود:

  • مدیریت ساده و کاملاً فارسی سایت: صاحبان سایت املاک ممکن است دانش کافی در مورد سایت نداشته باشند، بنابراین مدیریت ساده از امکانات مهم هر سایت املاک محسوب می شود.
  • ایجاد گالری تصاویر املاک: صاحب سایت باید بتواند با نمایش یک سری تصاویر جذاب مخاطب را به سایت جذب کند.
  • ثبت درخواست ملک توسط کاربر: این امکان از امکانات ویژه مشاورین املاک به شمار می رود.
  • سرچ پیشرفته املاک: امکان جستجو برای هر سایتی لازم و ضروری است.
  • انتشار اخبار مرتبط به حوزه املاک: با انتشار اخبار جدید فعالیت سایت را به مخاطب نشان می دهید.
  • مقایسه منازل: این امکان به مشتری کمک کرده تا راحت تر بتواند از بین چندین ملک یکی را انتخاب کند.
  • افزودن ملک جدید توسط کاربر و مشاورین املاک: با قرار دادن این امکان افراد می توانند ملک فروشی خود را در سایت اضافه کنند.
  • نمایش املاک ویژه: ممکن است فردی به دلیل مشکل مالی ملک خود را با قیمت پایین تری بفروشد یا ممکن است یک ملک امکانات خاص داشته باشد. این نوع ملک ها می توانند در دسته املاک ویژه قرار گیرند.

 

 

چگونه سایت املاک بسازیم

اغلب مشتریان از طریق سایت به دنبال خرید ملک و ویلا هستند. بنابراین اهمیت طراحی سایت روز به روز افزایش می یابد. به دلیل افزایش تعداد سایت های مشاورین املاک، باید به دنبال طراحی سایت حرفه ای با سئو بسیار بالا باشید. در غیر این صورت شانس چندانی برای رقابت با سایر سایت های املاک نخواهید داشت.

امروزه دیگر توجه به ظاهر و گرافیک سایت برای طراحی سایت املاک و ویلا کافی نیست بلکه باید به صورت جزئی تمامی ترفندهایی که باعث پیشرفت و بیشتر دیده شدن سایت املاک می شود را مورد بررسی قرار دهید. روزانه تعداد زیادی سایت املاک طراحی می شود ولی تنها تعداد کمی از این سایت ها موفق می شوند. دلیل آن هم عدم توجه به ترفندهای طراحی سایت است.

طراحی سایت املاک و ویلا در کسب و کار شما می تواند سرنوشت ساز باشد و درآمد شما را به میزان چشمگیری افزایش دهد. بنابراین باید کار طراحی سایت املاک و ویلا را به کمک تیمی متخصص و کاربلد انجام دهید. طراحی سایت در کرج بهترین فرصت برای جذب بیشتر مشتری و افزایش فروش است. تیم فعال طراحی سایت در کرج به متقاضیان کمک می کند تا خدمات متنوع خود را به صورت آنلاین در اختیار مشتریان قرار دهد.

 

قیمت طراحی سایت املاک

در طراحی سایت املاک و ویلا، قیمت یکی از مهمترین فاکتورهایی است که متقاضیان سایت املاک به آن توجه می کنند. برخلاف تصور اکثر افراد، هزینه طراحی سایت املاک و ویلا چندان زیاد نیست و افراد می توانند با کمترین و مناسب ترین بودجه ای که در اختیار دارند، طراحی سایت املاک را انجام دهند.

مشاورین املاک می توانند طراحی سایت املاک و ویلا را با قیمتی ارزان و بصرفه انجام دهند. طراحی سایت ارزان در کرج، بهترین موقعیت برای راه اندازی سایت های درجه یک با قیمت بصرفه و مناسب است. تیم بسیار فعال و کاربلد با استفاده از جدیدترین ترفندهای روز دنیا، طراحی سایت املاک را انجام می دهند.

طراحی این سبک سایت ها به دانش و مهارت بسیار زیادی وابسته است. بنابراین هر کسی نمی تواند این کار را به صورت درست و اصولی انجام دهد. امروزه سایت های املاک، انواع مختلفی دارند که قیمت طراحی سایت املاک و ویلا به نوع آن وابسته است.

هر چقدر امکانات و تجهیزات سایت املاک و ویلا بیشتر باشد، آنگاه هزینه طراحی آن نیز به همان نسبت افزایش پیدا خواهد کرد. بر همین اساس متقاضیان می توانند با توجه به نیاز و امکاناتی که در نظر دارند، نسبت به طراحی سایت اقدام کنند. طراحی سایت به طور کلی برای صاحبان املاک، امتیاز مثبتی است که آن ها را به نسبت سایر رقبا متمایز می کند.

 

 

طراحی سایت با وردپرس

امروزه روش های بسیار متنوعی برای طراحی سایت املاک و ویلا وجود دارد. یکی از راحت ترین روش ها برای راه اندازی سایت املاک، بکارگیری سیستم وردپرس است. طراحی سایت وردپرس در کرج، بهترین گزینه انتخابی پیش روی متقاضیان است؛ زیرا به کمک سیستم وردپرس در کمترین زمان ممکن، بهترین سایت املاک و ویلا برای متقاضیان طراحی خواهد شد.

طراحی سایت ویلا با وردپرس، مزایای بسیار زیادی برای مشاورین املاک به همراه خواهد داشت. این سیستم، ساختار بسیار خوبی برای بهبود سئو سایت دارد. امروزه با کمترین هزینه می توان از مزایای سیستم وردپرس بهره مند شد. سایت مشاوره املاک باید به صورت مداوم بروز رسانی شود. سیستم مدیریت وردپرس هر چند وقت یکبار متناسب با نیاز سایت، فرایند آپدیت و بروز رسانی را انجام می دهد.

 

طراحی اپ فروشگاهی املاک

طراحی اپ فروشگاهی سایت املاک، تاثیر بسیار مثبتی بر پیشرفت کسب و کار شما خواهد داشت. بدون نیاز به حضور فیزیکی و تنها از طریق اپ فروشگاهی می توان به صورت 24 ساعته با مشتریان در ارتباط باشید و خدمات مورد نیاز را در اختیار آن ها قرار دهید. طراحی اپ فروشگاهی باعث صرفه جویی در وقت کارشناسان املاک و مشتریان می شود.

طراحی اپ فروشگاهی مزایا و امکانات بسیار زیادی برای کاربران و مشاورین املاک دارد. افرادی که به دنبال طراحی سایت املاک و ویلا هستند، می توانند به فکر طراحی اپ فروشگاهی نیز باشند. مشتریان به کمک اپ فروشگاهی می توانند موقعیت دقیق ملک مورد نظر را از طریق نقشه جستجو کنند. علاوه بر این می توانند انواع آگهی رهن و اجاره ویلا و املاک مختلف را از طریق اپ فروشگاهی تبلیغ کنند.

کاربران اپ از طریق جستجو پیشرفته راحت تر می توانند ملک مورد نظر خود را پیدا کنند و از قیمت آن مطلع شوند. تمامی جزئیات از طریق عکس و فایل های مختلف در اختیار مشتریان قرار می گیرد تا از این طریق امکان مقایسه آسان میان چندین ملک برای مشتری فراهم شود. هنگام طراحی اپ فروشگاهی باید به ظاهر آن توجه ویژه ای شود؛ زیرا ظاهر جذاب اپ، تصویری مثبت از کسب و کار شما را در ذهن مخاطب ایجاد خواهد کرد و باعث افزایش کاربران فعال اپ می شود.

طراحی سایت فروشگاهی در کرج، تمامی آنچه که از سایت و یا اپ فروشگاهی انتظار دارید را برآورده می کند. طراحی سایت فروشگاهی یا طراحی سایت شرکتی در کرج به متقاضیان این امکان را می دهد که از جذاب ترین امکانات برای ایجاد رابط کاربری جذاب تر در وب سایت خود استفاده کنند. صاحبان دفتر املاک می توانند از این طریق در کمترین زمان ممکن صاحب کسب و کار اینترنتی شوند و بسیاری از فعالیت های کاری خود را به صورت مجازی پیگیری کنند.

 

سئو سایت

هنگام طراحی سایت املاک و ویلا باید به سئو سایت توجه ویژه ای داشته باشید؛ زیرا هر چقدر سئو سایت قوی تر باشد، آنگاه کسب و کار شما در گوگل از جایگاه بهتری برخوردار می شود. مشاورین املاک با بهبود سئو سایت می توانند کسب و کار خود را به شکلی گسترده تر به دنیا معرفی کنند و از مزایای بالا بودن اعتبار در موتور جستجو گوگل استفاده کنند.

هر چقدر میزان سئو سایت املاک بالاتر باشد آنگاه میزان متقاضیان فروش املاک شما نیز افزایش پیدا خواهد کرد. امروزه به کمک یک سری الگوریتم های ویژه می توان میزان سئو سایت را افزایش داد. تیم فعال طراحی سایت مهرزاد وب در کرج از تمامی ترفندها و الگوریتم ها برای افزایش سئو سایت مطلع هستند، به همین خاطر همواره بی نظیر ترین سایت های ممکن را طراحی می کنند.

 

 

طراحی سایت ویلا

طراحی سایت ویلا این امکان را برای مشتریان فراهم می کند که از طریق سایت برای خرید و فروش ویلا اقدام کنند. همواره در تعطیلات مردم برای سفر و دیدن جاذبه های گردشگری به شهرهای مختلف ایران سفر می کنند. بنابراین همیشه خرید و اجاره ویلا طرفداران بسیار زیادی خواهد داشت. مردم معمولاً برای خرید و اجاره ویلا از سایت اقدام می کنند؛ زیرا معمولاً مناطق مختلف شهر های دیگر را به درستی نمی شناسند و یا اینکه نمی توانند به صورت حضوری ویلای مناسب رزرو کنند.

سایت ویلا باعث آسان تر شدن خرید و اجاره ویلا شده است. امروزه به کمک طراحی سایت ویلا می توان لیست تمامی ویلاهای موجود را به همراه قیمت اجاره و خرید آن ها در اختیار مشتریان قرار داد. مشتری از این طریق با مقایسه قیمت ها می تواند بهترین ویلا را برای گذراندن وقت در کنار عزیزان خود انتخاب کند.

مشاورین املاک با قرار دادن عکس و مشخصات ویلاها، مشتریان را برای خرید و اجاره ویلا ترغیب می کنند. مشخصات مختلف ویلا، نظیر متراژ و اندازه آن، تعداد اتاق ها، تجهیزات و امکانات ویلا و … در سایت قرار داده می شود تا مشتری از این طریق راحت تر بتواند برای خرید تصمیم گیری کند. رنج اجاره ویلا با توجه به مدت زمان اقامت محاسبه خواهد شد و به صورت آنلاین به مشتریان گزارش داده می شود بر همین اساس مشتری با توجه به بودجه خود، بهترین ویلا را می تواند تهیه کند.

امروزه برای طراحی سایت می توان از خدمات طراحی سایت در کرج استفاده کرد و بهترین و حرفه ای ترین وب سایت ها را با کمترین قیمت راه اندازی نمود. هر چقدر طراحی سایت املاک و ویلا، اصولی تر و حرفه ای تر انجام شود، آنگاه تعداد مشتریان و مراجعه کننده به سایت املاک و ویلای شما بیشتر خواهد شد. بر همین اساس کسب و کار شما بیشتر از گذشته شناخته می شود.

بازگشت به لیست

2 دیدگاه در “طراحی سایت املاک + اپلیکیشن

  1. محمد شیرازی گفت:

    برای طراحی سایت در زمینه مشاور املاک به چه چیز هایی نیازه ؟ چه مقدار زمان میبره و اینکه چقدر برای ما هزینه داره؟

    1. مهرزاد فرزانگان گفت:

      با سلام برای طراحی سایت در حوزه املاک خیلی مهمه که در اول شما بدونید چه امکاناتی را روی سایتتون میخواید فعال کنید در این زمینه ما میتونیم آپشن های خیلی زیادی رو با توجه به تجربه خودمون در این حوزه در اختیار شما دوست عزیز قرار بدیم .. مدت زمان و هزینه هم باز بستگی به میزان امکانات و خواسته ی شما داره اما چیزی در حدود 20 الی 40 روز زمان میبره
      پیشنهاد ما به شما دوست عزیز و گرامی اینه که با شماره های موجود در سایت و یا واتساپ مجموعه تماس بگیرید تا بتونیم خیلی بهتر و مفصل تر در مورد امکانات و هزینه و زمان باهم صحبتی داشته باشیم
      همراه شما هستیم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *