استفاده از اینترنت در طول دهه گذشته بیش از دو برابر شده است و این تغییر بر نحوه خرید محصولات و تعامل مردم با مشاغل تأثیر گسترده گذاشته است.دیجیتال مارکتینگ در کرج راهی برای ارتباط با مشتری بالقوه شما و تأثیرگذاری بر آن ها در محدوده کسب و کار شما می باشد تا بتوانید نرخ تبدیل بالایی از تبلیغات و بازاریابی خود  در منطقه داشته باشید. تفاوت واقعی این است که شما با مشتری به صورت آنلاین ارتباط برقرار می کنید و بر آنها تأثیر می گذارید.

اساساً ، بازاریابی دیجیتال به هرگونه تلاش یا دارایی بازاریابی آنلاین اشاره دارد. بازاریابی از طریق ایمیل ، تبلیغات پرداخت به ازای هر کلیک ، بازاریابی در شبکه های اجتماعی و حتی وبلاگ نویسی همه از نمونه های عالی دیجیتال مارکتینگ هستند. که تیم ما با کارشناسانی متخصص بهترین استراتژی ها رو برای شما تعیین خواهند کرد و در تمام مسیر در کنار شما خواهند بود.

  • مناسب ترین تعرفه ها
  • مشاوره و تحلیل رایگان
  • کارشناسان خبره
  • تکنولوژی روز
  • معرفی کسب و کار شما
  • تولید محتوای تخصصی

خدمات دیجیتال مارکتینگ

مشاوره

تولید محتوا

تعیین استراتژی اختصاصی

کمپین های بازاریابی

شبکه های اجتماعی

تبلیغات با بازدهی بالا

خدمات دیجیتال مارکتینگ در کرج:

حدود ۲۰ سال قبل، کسب و کار های مختلف برای بازاریابی و تبلیغات از روش های قدیمی بهره میبردند. در آن زمان، مشاوران این کسب و کار ها از یک سری روش ها، مثل: توزیع تراکت در خیابان ها و محله های پر تردد، چاپ اگهی در روزنامه ها، نصب بنر های تبلیغاتی و یا تبلیغات تلفنی،  برای شناساندن و معرفی بیزنیس خود استفاده می کردند.
زمانی که مردم با اینترنت آشنایی پیدا کردند، این روش های تبلیغاتی آسان تر و خلاقانه تر شد. در همین نقطه بود که خدمات دیجیتال مارکتینگ و مشاوره کسب و کار های آنلاین، بسیار محبوب شد.
پر واضح است که شکوفایی تکنولوژی و وارد شدن به عصر اینترنت، باعث شد که دیگر کسی میلی به استفاده از روش های قدیمی برای تبلیغات کسب و کار خود، نداشته باشد. در عین حال،

سئو ( بهینه سازی موتور های جستجو)، تبلیغات تنها به کمک یک کلیک، بنر های تبلیغاتی که به صورت نمایشی در سایت های مختلف قرار دارد، جایگزین روش های آفلاین شدند.
همچنین پایه گذاری شبکه های اجتماعی، موجب زیر و رو شدن کل دنیای تبلیغات شد‌.
برتری بهره بردن از روش های آنلاین به دیگر روش ها، این است که، کاربران خودشان برای پیدا کردن محصولات مورد نظر به دنبال کسب و کار های مختلف میروند و این گونه نیست که کسب و کار ها برای فروش محصولات، به دنبال یافتن مشتری باشند. توجه داشته باشید که آشنایی کامل با قوانین بازاریابی در اینترنت و رعایت آن، امری ضروریست. بهتر است برای کسب و کار آنلاین خود، از یک تیم ماهر در زمینه مشاوره دیجیتال مارکتینگ کمک بگیرید تا مسیر دست یابی به موفقیت برای شما سهل گردد.

آشنایی با دیجیتال مارکتینگ:

تعریف کلی دیجیتال مارکتینگ در کرج یا بازاریابی دیجیتال این است که شما می توانید به کمک فناوری های دیجیتال مثل اینترنت، شبکه های اجتماعی، وبسایت با استفاده از تلفن همراه، کامپیوتر یا هر وسیله دیجیتالی، محصولات یا خدمات مورد نظر خود را معرفی کنید و بازاریابی انجام دهید.
در واقع دیجیتال مارکتینگ، همه استراتژی های مختلف بازاریابی مثل سئو، شبکه های اجتماعی، بازاریابی ایمیلی را شامل می شود.
این روش عمدتا براساس  داده است. امروزه دسترسی به گزارش ها برای تجزیه و تحلیل کامل داده به کمک پلتفرم‌ های تبلیغاتی مانند وبسایت و رسانه های اجتماعی، انجام می شود.
مثلا اینستاگرام، یک بخش آنالیز به اسم insight دارد که می توان به کمک آن، از مخاطبین و چگونگی محتوای پیج، اطلاعات ارزشمندی به دست آورد. همچنین بخش گوگل آنالیتیکس برای آنالیز وب سایت، کاربرد دارد.
مزیت کسب و کار های دیجیتال نسبت به دنیای آفلاین این است که شما می توانید برای هر مقدار پولی که هزینه می کنید، اطلاعات و نتیجه کسب کنید.
از طریق بازاریابی دیجیتال می توانید از رفتار مشتریان، تعاملات کاربران، علاقه‌مندی آن ها و اطلاعات ارزشمند زیاد دیگر، آگاه شوید. همچنین ابزارهای متنوعی برای تحلیل این اطلاعات وجود دارد. توجه به این مسائل باعث می شود که داده های مفیدی که مربوط به کابران است را کسب کنید. از طرفی این امکان وجود دارد که شما تولید محتوای شخصی سازی شده انجام دهید. این امر، باعث می شود که مخاطبین خود را به سهولت، جذب کنید. در نتیجه نتایج بهتری را به دست می آورید و شاهد توسعه روز افزون بیزینس خود خواهید بود.

آشنایی با استراتژی بازاریابی دیجتال:

برای رسیدن به اهداف خود در بازاریابی، نیاز به یک استراتژی دیجیتال مارکتینگ یا همان مسیر و برنامه عملی دارید که از پیش تعیین شده و مشخص باشد. اهداف کلی کسب و کار شما معین می کند که مرحله به مرحله چه هدفی داشته باشید و اولویت بندی شما چگونه انجام گیرد. بعد از اینکه اهداف شما مشخص شد، برای دستیابی به آن، کمپین های بازاریابی دیجیتال، ایجاد و اجرا خواهند شد.

لازم به ذکر است که استراتژی بازار یابی دیجیتال با کمپین بازار یابی دیجیتال تفاوت دارد. وقتی از استراتژی بازاریابی دیجیتال حرف میزنیم، در واقع یک طرح کلی یا اولیه برای به دست آوردن یک هدف بلند مدت را مد نظر داریم. این در حالی ست که کمپین ها، تاکتیک های ویژه ای برای رسیدن به هدف های کوتاه مدت هستند که در استراتژی دیجیتال مارکتینگ، به کار می روند.برای مثال شما میتوانید استراتژی های مختلف را در شهر هایی غیر از شه خود داشته باشید ما طراحی سایت در قزوین را جزو اولین کارهای خود قرار دادیم.

مزایای بازار یابی دیجیتال:

در ادامه می خواهیم با تعدادی از مزایای استفاده از خدمات دیجیتال مارکتینگ آشنا شویم:

  • یک: قابل ردیابی و اندازه گیری بودن نتایج در دیجیتال مارکتینگ
    همانطور که می‌دانید کانال های مختلف زیادی برای نشر محتوا و تبلیغات در فضای دیجیتال موجود است‌. همچنین برای تحلیل نتایج، ابزار های گوناگونی به کار گرفته می شود،  مثل گوگل آنالیتیکس، گوگل دیتا استودیو و سرچ کنسول.
    اطلاعات مقید زیادی به کمک این ابزار ها به دست می آید. اگاهی از هر کلیک کاربر، پر شدن هر سبد خرید بدون انجام پرداخت نهایی، مدت زمانی که از صفحات مختلف بازدید می کند و غیره با استفاده از این ابزارها امکان پذیر است.
    این اطلاعات کمک میکند که فروش محصول و خدمات شما، افزایش یابد. می توانید مطلع شوید که کدام حرکت و استراتژی شما، عملکرد خوبی داشته و آن را برای رسیدن به موفقیت در کمپین های آینده به کار گیرید.
  • دو: دیجیتال مارکتینگ باعث بالا رفتن عملکرد و بهینه سازی کمپین ها می شود
    به دلیل وجود رسانه ها و پلتفرم های خرید،  بازار یابان به منظور تبلیغات و فروش، فضای مناسبی را یافتند. به کمک وب سایت ها و اپلیکیشن های گوناگون، فروش محصولات و خدمات انجام می گیرد. کانال ها این مجوز را به بازاریابان  می دهند که کارایی کمپین های دیجیتال مارکتینگ را بسنجند. در نتیجه نکات مثبت و منفی کمپین ها و یا اشتباهاتی که وجود داشته، آشکار می شود. در نهایت براي بهبود تعامل مخاطبان و بالا رفتن فروش، طرح های خلاقانه ای ارائه خواهد شد.
  • سه: در ارائه خدمات دیجیتال مارکتینگ، دسترسی گسترده و هدفمندی وجود دارد.
    توجه داشته باشید که امروزه چند میلیارد کاربر در شبکه های اجتماعی، ساعت های طولانی از زمان خود را در آن می گذرانند. پس ارائه محصول و فروش آن، شناساندن برند، برند سازی دیجیتال و هر کاری که منجر به توسعه و شهرت کسب و کار ما شود، خیلی آسان تر و با سرعت بیشتری اتفاق می افتد.
    همچنین این امکان وجود دارد که شما پرسونای محاطبین خود را بشناسید و هدف خود را بر اساس آن، معین کنید.
    برای درک این مطلب بهتر است این مثال را به کار ببریم:
    شما ممکن است مخاطبانی داشته باشید که دختران و پسرانی در بازه سنی ۱۴ تا ۱۷ ساله باشند و آموزش عمیق نکات درسی (ریاضی، شیمی، فیزیک و …) برای آن ها دغدغه باشد. یا افرادی که به دنبال یافتن دستورات غذایی جدید و نوین باشند. نا گفته نماند که خدمات دیجیتال مارکتینگ هیچ محدودیت خاصی ندارد.
  • چهار: در خدمات بازار یابی دیجیتال، امکان هدف گذاری وجود دارد
    در هدف گذاری مجدد، می توانید بر اساس اینکه کاربران از چه صفحاتی از وبسایت شما بازدید می کنند، تبلیغات مرتبط را نشان دهید.
    بطور مثال کاربری را در نظر بگیرید که از فروشگاه آنلاین لوازم آرایش بازدید کرده و سپس وایرد صفحه محصولی از برند دیور شده، ولی در آخر بدون اینکه سفارش خود را ثبت کند از فروشگاه آنلاین لوازم آرایش خارج شده است. در این شرایط، می توانید به کمک خدمات دیجیتال مارکتینگ، او را با تبلیغات مربوط به برند دیور، مواجه کنید و مورد هدف قرار دهید.
    مثلا وقتی کرم پودر جدیدی از این برند ساخته شد و یا تخفیف شگفت انگیزی در نظر گرفته شد، به کمک بازاریابی ایمیل یا موبایل مارکتینگ ( فرضا پیامک یا نوتیفیکیشن) کاربر را مطلع سازید.
  • پنج: بالا رفتن نرخ بازگشت سرمایه (ROI)
    یکی از شاخص ترین مزیت های اجرای یک کمپین دیجیتال مارکتینگ، نرخ بازگشت سرمایه می باشد. تبلیغات و بنر ها و بیلبورد های بزرگ، نمی توانند به اندازه راهکار های انلاین جذب مشتری، باعث بازگشت سرمایه شوند.
    در واقع هدف اصلی خدمات دیجیتال مارکتینگ، این است که بتوانید به راحت ترین شکل ممکن، سرمایه خود را باز گردانید.
  • شش: افزایش آگاهی از برند
    دست پیدا کردن به لایه های بالایی کسب و کار، یکی دیگر از مزایای خدمات دیجیتال مارکتینگ می باشد. برند سازی، یکی از این لایه ها است. برندینگ می تواند باعث ایجاد چهره ای جذاب و موثر در ذهن مخاطب شود.
    در نتیجه، اگر مشتریان به کمک دیجیتال مارکتینگ از برند شما اگاهی پیدا کنند، و انحصاری بودن برند شما را در ذهن خود درک کنند، فروش و مشتری شما روز به روز افزوده خواهد شد.

آیا با رکن های اساسی در خدمات دیجیتال مارکتینگ آشنایی دارید؟


دیجیتال مارکتینگ سه رکن مهم دارد:
اول:سفر کاربر
دوم: کانال های دیجیتال
سوم: محتوای خلاقانه

  • رکن اول: اهمیت (user_ journey)
    سفر کاربر، به معنای برخورد و تعامل مشتری با برند شما در تمام کانال های دیجیتال و غیر دیجیتال می شود. در واقع به وسیله آن، احساسات و ادراک او درباره برند شما شکل می گیرد.
    این سفر شامل مراحل زیر است و به قیف فروش معروف شهرت دارد:
    اول: آگاهی از برند: ابتدا مشتری به کمک تبلیغات و بازاریابی از برند شما اگاه می شود.
    دوم: در نظر گرفتن، علاقه یا ارزیابی: مشتری ها علاوه بر برند شما به برند های دیگه هم توجه می کنند و پس از بررسی های لازم، تصمیم گیری می کنند.
    سوم: خرید، اشتیاق یا عمل: در این مرحله آمادگي برای خرید وجود دارد.
    چهارم: وفاداری: مشتری با تعریف و تمجید از برند، شما را به دیگران معرفی کرده و خود نیز به شما وفادار است.

 

  • رکن دوم: (digital channels)
    به کمک کانال های دیجیتال مارکتینگ می توانید با مخاطبین خود آشنا شوید. عامل اساسی در ترافیک ورودی شما، این رکن است که شامل موارد زیر می شود:
    جستجوی ارگانیک (مانند Google ): مردم برای پیدا کردن جواب سوال ها، خرید، سرگرمی، اخبار، به موتور های جستجو روی می آورند. بازاریابان برای اینکه در موتور جستجو در  رتبه بندی بالایی قرار بگیرند از بهینه سازی موتور جستجو یا سئو (seo) کمک می گیرند.
  • جستجوی پولی: وقتی برا تبلیغالت از گوگل استفاده کنید، ممکن است در جایگاه اول نباشید. ولی به اندازه ای که هزینه کردید، صفحه مورد نظر شما از نظر سئویی رتبه می گیرد. احتمال دارد سایت شما پیش از نتایج ارگانیک نمایش داده شود. برای اینکه وبسایت شما در قسمت جستجوی پولی قرار بگیرد، باید یک حساب تبلیغاتی گوگل داشته باشید. و از استراتژی بازاریابی  موتور جستجو sem   استفاده کنید.
    تبلیغات نمایشی: مثل تبلیغات کلیکی در سایت های پر بازدید که می تواند برای جذب کاربران، روش خوبی باشد.
    ایمیل مارکتینگ: به دلیل حضور انبوه کاربران ایمیل در دنیا، ارسال ایمیل های هدفمند و مرتبط با مخاطبان، برای جذب مشتری و ارائه خدمات، روشی پر بازده به حساب می آید.
    شبکه های اجتماعی: به دلیل تنوع و گستردگی شبکه های اجتماعی، این روش، راهی مطمئن و تاثیر گذار برای تبلیغات و خدمات دیجیتال مارکتینگ می باشد. 
    رفرال ( به وجود آوردن ترافیک در وبسایت های دیگر): به معنای این است که ترافیک به جای جستجوی مستقیم از وبسایت های دیگر به دست می آيد. یکی از بهترین روش ها برای انتشار آگهی رپورتاژ است.
  • رکن سوم:(creative and content )

محتوا و داشتن خلاقیت، سومین رکن از بازاریابی دیجیتال است.
تولید محتوا می تواند به صورت متن نوشتاری، تصویر، اینفوگرافیک، ویدئو و یا پادکست باشد. مشتریان به کمک این محتواهای تولیدی، می توانند با برند شما تعامل داشته باشند. به این روش بازار یابی محتوا گفته می شود.

اهمیت استراتژی بازاریابی دیجیتال در چیست؟

برای رسیدن به هدف داشتن یک استراتژی، امری ضروری است. این موضوع باعث می شود که در اجرای کار، بهینه سازی انجام شود و امکان تجزیه و تحلیل داده ها و عمل کردن بر اساس آن ها، ایجاد خواهد شد.
با توجه به نکات گفته شده، می توانید از بازاریابی جستجو(seo/sem)، بهینه سازی نرخ تبدیل، بازاریابی ایمیلی و یا بازاریابی رسانه های اجتماعی، در مسیر بازاریابی دیجیتال استفاده کنید. این روش ها برای بهبود موقعیت کاری شما، رسیدن به هدف غایی کسب و کار و پیدا کردن مشتریان جدید و وفادار می تواند فوق العاده کارساز باشد.
همانطور که مستحضر هستید، به دلیل پیشرفت تکنولوژی در زمینه کسب و کار و ارائه خدمات گوناگون، سازمان ها به اهمیت تحول دیجیتال پی برده اند و از آن استفاده می کنند. در نتیجه داشتن یک استراتژی دیجیتال مارکتینگ قوی، برای عقب نماندن از رقبا و پیشرفت بیشتر در این عرصه، ضرورت دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *