دسته‌بندی نشده

قیمت طراحی سایت در سال 1401

وب سایت شما مهمترین ابزار فروش و بازاریابی است که در اختیار دارید. وب سایت ، مرکز ورودی استراتژی بازاریابی شما است و اولین چیزی است که مشتریان شما قبل از خرید یا حتی صحبت با یکی از اعضای تیم شما بررسی می کنند. اکنون که بیشتر کسب و کارها ارزش بازاریابی دیجیتال را درک کرده اند ، وضعیت وبسایت های تجاری رو به پیشرفت خواهد بود. آن ها زیباتر ، شکیل تر ، سریع تر و سازگار تر با موبایل و مفیدتر خواهند شد. که این برای بازدید کننده بسیار عالی بوده اما کار را برای بازاریابان سخت خواهد کرد. و با تغییر در امکانات وبسایت ، قیمت طراحی سایت نیز تغییر خواهد کرد.

در این محیط، اگر می‌خواهیم از رقبای خود متمایز شویم، همه ما مجبوریم سطح خود را ارتقا دهیم، که این اتفاق ما را در یک مسیر اجتناب ناپذیری که تمامی کسب و کاهای آنلاین با آن مواجه خواهند شد قرار می دهد و این مسیر چیزی نیست جز طراحی مجدد وب سایت.

هزینه طراحی وب سایت و یا هزینه طراحی مجدد آن می تواند دامنه ی بسیار وسیعی داشته باشد این قیمت با توجه به اینکه خودتان اینکار را انجام دهید و یا از قالب های آماده استفاده کنید و یا اینکه یک وب سایت کاملا اختصاصی طراحی کنید. در تمامی این حالتها قیمت ها بسیار گسترده و وسیع خواهد بود. از آنجایی که بسیاری از صاحبان کسب و کار نمی دانند برای طراحی و یا بازطراحی سایتشان دقیقا باید چه مقدار و به چه صورت هزینه کنند و در قبال این پرداخت چه  انتظاراتی داشته باشند ما شروع به نوشتن این مطلب برای تمامی صاحبان کسب و کار و حتی طراحان وبسایت کردیم. تا یک بار برای همیشه به این سوال پاسخ داده باشیم.

در این قسمت ما قیمت طراحی وب سایت برای شما را به سه دسته کلی تقسیم کردیم :

  • هزینه طراحی سایت توسط خودتان
  • هزینه استخدام یک فریلنسر
  • هزینه استخدام یک آژانس طراحی سایت

در هر جایی از مسیر کسب و کارتان که هستید و یا هر بودجه ای که دارید این مطلب می تواند مسیر آینده را برای شما روشن و شفاف کند.

 

قیمت طراحی سایت افزایش یافته است؟

قیمت طراحی سایت هم مانند هر موضوع دیگری ارتباط مستقیمی با سیستم عرضه و تقاضا دارد. زمانی که اینترنت هنوز نسبتاً جدید بود و کسب‌وکارها نمی‌دانستند که یک وب‌سایت واقعاً چقدر ارزشمند است، حاضر به پرداخت هزینه بالایی برای آنلاین شدن کسب و کار خود  نبودند.

امروزه، یک وب سایت یکی از اولین مسائلی است که یک کسب و کار هنگام برنامه ریزی به آن توجه می کند. در واقع، بسیاری از کارآفرینان نام تجاری بالقوه خود را بر اساس دامنه های موجود تعیین می کنند.

البته افزایش تقاضا ، تنها عامل رشد قیمت نیست.

امروزه وب سایت ها پیشرفته تر از قبل شده اند با گذشت زمان، طراحان وب تکنیک های خود را بهبود بخشیده اند و به ابزارهای بسیار بهتری دسترسی دارند. از یک طرف، تولید یک وب سایت با ظاهر مناسب با سیستم هایی مانند وردپرس ساده تر از همیشه است. از سوی دیگر، ساخت یک وب سایت واقعا درجه یک و استراتژیک نیاز به کار بیشتری نسبت به قبل دارد. برای اینکه امروزه در وب سایت ها به جزییات بسیار بیشتری توجه می شود.

امروزه، وب‌سایت‌ها حاوی چت آنلاین هستند تا کاربران بتوانند فوراً با شما در تماس باشند، ابزارهایی برای نشان دادن خدمات و محصولات و همچنین راهکارهایی برای رفع مشکلات کاربران دارند. وب سایت ها حتی ماشین حساب هایی برای تعیین سود و ضرر و سایر موارد در سایت به صورت آنلاین دارند و خیلی موارد دیگر که کار را برای مخاطبین سایت راحت و برای طراحان سخت تر خواهد کرد.

علاوه بر این موارد و امکانات ، الزامات داشتن یک وب سایت بهینه شده بیشتر شده است. تمرکز بر سرعت صفحه، قابلیت دسترسی و تجربه کاربر بیش از هر زمان دیگری مهم است. همه این عوامل می تواند بر قیمت طراحی مجدد وب سایت شما تأثیر بگذارد، چه خودتان این کار را انجام دهید، چه یک فریلنسر استخدام کنید یا با یک آژانس کار کنید.

در این مقاله، ما به سه مورد از محبوب‌ترین روش‌ها نگاه می‌کنیم: ساختن وب‌سایت با یک ابزار آنلاین، استخدام یک فریلنسر یا قرارداد با یک آژانس.

 

هزینه طراحی وبسایت توسط خودتان

طراحی یک وب سایت توسط خودتان و به وسیله یک سیستم سایت ساز و یا سیستم مدیریت محتوا ارزان ترین گزینه موجود می باشد. اما هزینه واقعی در این حالت زمان شما و دردسر های موجود در این مسیر است.

به طور کلی، هرچه پول کمتری خرج کنید، زمان و دردسر بیشتری را در مسیر خودتان باید تحمل کنید تا سایت شما برای کسب و کار مدنظرتان مناسب و ایده آل شود. اغلب کسب و کارهای که هنوز نوپا هستند مجبور خواهند بود با بودجه ی کمی آغاز به کار کنند از این رو میتوانید با مراجع به وب سایتهایی که در زمینه قالب ها و افزونه های وردپرس کار می کنند با قیمت های بسیار پایین قالب هایی را تهیه کرده و با آن ها شروع به طراحی سایت برای کسب و کار خودتان کنید.

نحوه عملکرد ، سهولت و سایر موارد در این قالب ها متفاوت باهم می باشد ولی به طور کلی برای انتخاب هر قالب باید به موارد زیر توجه داشته باشید :

  • سطح سفارشی سازی که می توانید انجام دهید.
  • به روز رسانی این قالب یا محصول در طی چه سیکل زمانی انجام خواهد شد.
  • از چه محصولاتی در کنار این قالب می توان استفاده کرد.

هنگامی که قالب یا محصولی را یافتید که با خواسته های شما هماهنگ بود سعی کنید فیدبک های کاربران و خریداران قبلی را بررسی کنید و همچنین از آنجایی که اطلاعات کدنویسی و برنامه نویسی ندارید باید اطمینان حاصل کنید که این قالب توانایی حداکثری در مورد سایر تغییرات و شخصی سازی ها را دارد.

یک مورد مهم و جذاب دیگر برای وب سایت شما افزونه المنتور است که به صورت یک ویرایشگر به وب سایت شما اضافه می شود و شما می توانید به وسیله ی آن ظاهر سایت خود را به زیبایی تغییر داده و همچنین قالب هایی برای بخش های مختلف سایت در نظر بگیرید. شما همچنین با نصب المنتور می توانید به تم ها و قالب های آماده این پلاگین نیز دسترسی داشته باشید .

شما می توانید از نسخه رایگان این افزونه استفاده کنید ولی اگر امکانات بسیار بیشتری میخواهید می توانید این پلاگین را از سایت های مارکت ایرانی مانند ژاکت و راستچین با قیمتی مناسب تهیه نمایید.

 

قیمت طراحی وب سایت توسط فریلنسر

مرحله بعدی برای طراحی سایت استخدام یک فریلنسر یا دورکار می باشد. فریلنسرها دارای توانایی های متفاوتی می باشند که بر اساس آن هزینه های متفاوتی را نیز دریافت می کنند. بسته به اهدافتان می توانید فریلنسرهایی با هزینه های متفاوتی را استخدام کنید تا سایت شما را از نظر زیبایی و امکانات به سطوح خیلی بالاتر از انچه خودتان می توانید برسانند. هزینه شما با توجه به امکانات و جزئیات سایت و همچنین توانایی فریلنسر شما متفاوت خواهد بود

هنگامی که با یک فریلنسر کار میکنید ، می توانید انتظار یک طراحی زیبا و کاربر پسند را داشته باشید. آن ها احتمالا در اول چند طرح و ماکت را به شما معرفی میکنند و سپس بعد از انتخاب شما ، طراحی را شروع خواهند کرد. اغلب فریلنسرها بر جنبه زیبایی سایت تمرکز کرده و و ایده های خوبی هم برای بهبود تجربه ی کاربری مشتریان شما ارائه خواهند کرد.

در نهایت اگر دارای روحیه برای طراحی سایت و یادگیری نیستید ، استخدام یک فریلنسر برای شما می تواند انتخاب مناسبی باشد و فقط باید توجه داشته باشید که قیمت ، بر اساس بزرگی و امکانات پروژه تغییر خواهد کرد.

 

هزینه طراحی وبسایت توسط شرکت و یا آژانس

گزینه دیگر برای طراحی وبسایت این است که از یک شرکت و یا آزانس برای طراحی کمک بگیرید. و با این کار به مجموعه از طراحان و بهینه سازان سایت که تجربه ی بالایی در این زمینه دارند متصل شوید. قطعا همانطور که انتظار خواهید داشت این روش پر هزینه ترین روش برای طراحی سایت می باشد. شاید چیزی حدود 3 برابر یا حتی بیشتر.

ممکن است اینطور به نظر برسد که این کار بیهوده است اما باید بدانید که شرکت ها زمان مساوی را صرف محتوا، تجربه کاربری، بهینه‌سازی نرخ تبدیل و هر چیز دیگری می‌کنند که وب‌سایت شما را به یک دارایی ارزشمند برای شرکت شما تبدیل می‌کند. که تمامی این موارد به شما کمک میکند در مسیر رسیدن به اهدافتان گام بردارید.

تیم مهرزاد وب با گروهی با تجربه که سال هاست در سطح استان البرز و ایران مشغول به طراحی و بهینه سازی بسیاری از وب سایت ها و کسب و کارها بوده است می تواند با در نظر گرفتن بودجه ی شما ایده آل ترین گزینه را پیش روی شما گذاشته و کسب و کارتان را انلاین کند. همین الان با مشاورین ما تماس گرفته و با یک مشاوره رایگان مسیر کسب و کاری خود را با ما ترسیم کنید.

در واقع چیزی که تیم ما را از دیگران متمایز می کند میزان استراتژی است که بر اساس تجربه برای کسب و کار شما خواهیم چید تا بتوانید با هزینه های کمتری به طور چشمگیر به بهترین نتایج دست پیدا کنید. دلیل این امر این است که شما به طیف وسیعی از کارشناسان در زمینه های مختلف و تخصص های مختلف متصل خواهید شد تا به بهترین نحو ممکن استراتژی شما را بررسی و تعیین کنند.

همین الان با ما تماس بگیرید و آینده کسب و کار خود را تضمین کنید.

 

وب سایت خود را مستمر بهبود بخشید

طراحی یک وب سایت و یا باز طراحی آن بسیار هیجان انگیز است اما نباید یک وب سایت را رها کنید تا چند سال دیگر مجدد آن را باز طراحی نمایید. و این خود دلیلی دیگر بر اهمیت استخدام یه فریلنسر و یا یک تیم در کنار شما برای بهبود دایمی سایتتان می باشد. این بهبود باید به صورت یک فرآیند مداوم انجام بگیرد تا بتوانید متوجه شوید که رفتار کاربر در سایت شما چگونه بوده است و به صورت مداوم وبسایت خود را برای بهبود تجربه ی کاربری بهینه سازی کنید.

درست همانطور که یک گیاه برای رشد و شکوفایی نیاز به آب، نور، مراقبت و توجه دارد، وب سایت شما نیز برای رقابت با سایر وب سایت ها و رفع نیاز های کاربران احتیاج به مراقبت دارد. این مراقبت هم برای اعمال تغییرات در کسب و کار شما و هم برای پاسخ به نیازهای در حال تغییر مشتریان و کاربران

 

طراحی سایت ارزان

از ویژگی های بارز گروه طراحی سایت مهرزاد وب در کرج ، طراحی سایت ارزان و در عین حال با کیفیت می باشد. ما در این گروه در تمام مسیر طراحی و سئو وبسایتتان در کنار شما خواهیم بود. و طراحی سایت شما را در کوتاه ترین زمان ممکن برای شما انجام خواهیم داد. با یک طراحی اصولی هزینه سئو سایت شما را نیز به صورت چشمگیر کاهش می دهیم.

قطعا عدم تحویل به موقع پروژه و دیرکرد در انجام امور برای هر صاحب کسب و کاری بسیار ناخوشایند خواهد بود. همچنین درک درست از خواسته و نیاز شما برای طراحی هم معضل دیگری برای طراحان سایت می باشد. و در صورتی هم که این موارد به درستی انجام شود از شما هزینه های گزافی را دریافت خواهند کرد.

اما در تیم مهرزاد وب توانایی لازم برای پیاده سازی هرآنچه که شما در ذهن خود دارید را داریم و آن را با هزینه ای پایین تر از سایر رقبا برای شما انجام خواهیم داد.

در گروه طراحی سایت مهرزاد وب شرایط و گزینه های مختلفی برای طراحی سایت وجود دارد که شما می توانید با توجه به نیاز کسب و کارتان و همچنین بودجه در نظر گرفته شده برای این کار بهترین و ایده آل ترین گزینه ی خود را انتخاب کنید. و هر چه سریعتر کسب و کار خود را آنلاین کنید.

شما می توانید سایت خود را با قالب های ودپرس ، cms  اختصاصی و یا کد نویسی با زبان های مختلف طراحی کنید و این کاملا بستگی به نیاز کسب و کار  و بودجه ی شما دارد که در تمام این شرایط ما در کنار شما خواهیم بود.

می توانید برای کسب مشاوره رایگان از متخصصین مهرزاد وب همین الان با شماره های موجود در سایت تماس گرفته و یا از طریق واتساپ و تلگرام با ما در ارتباط باشید.

 

قیمت طراحی سایت فروشگاهی

هزینه طراحی سایت فروشگاهی چقدر می باشد؟ احتمالا می دانید که نمی توان برای آن یک مقدار ثابت و مشخص را در نظر گرفت. و این میزان بسته به نیاز های شما و پلتفرم های مورد استفاده می تواند کاملا متغیر و متفاوت باشد.

هزینه طراحی سایت فروشگاهی با توجه به امکانات آن با سایت های شرکتی و دیگر سایت ها متفاوت بوده و با تغییر عواملی از جمله تعداد محصولات و امکاناتی که برای سایت در نظر گرفته شده است این قیمت تغییر خواهد کرد. برای کسب اطلاع بیشتر در مورد هزینه طراحی سایت فروشگاهی و همچنین نحوه قیمت گذاری این سایت ها با ما در ادامه این مطلب همراه باشید.

 

چگونگی تاثیرگذاری طراحی بر هزینه وب سایت فروشگاهی

شرایط مختلفی برای طراحی یک وبسایت تجارت الکترونیک وجود دارد که تمام این عوامل باعث تغییر در هزینه طراحی سایت فروشگاهی می شود. شما می توانید از سیستم مدیریت محتوا استفاده کنید و آن را کد نویسی نمایید یا از قالب های آماده ی این سیستم ها استفاده کنید و یا همچنین می توانید سایت فروشگاهی خودرا از ابتدا کد نویسی نمایید. که هر کدوم از این حالت ها هزینه های متفاوتی را برای شما در بر خواهد داشت.

با توجه به اینکه استراتژی کسب و کار شما چیست و چه بودجه ای را برای تجارت خود در نظر گرفته اید می توانید گزینه مورد نظر خود را برای سایت فروشگاهی خود انتخاب کنید.

برای مشاوره در مورد هزینه طراحی سایت فروشگاهی همین الان با شماره های موجود در سایت تماس گرفته و با متخصصین ما صحبت کنید.

 

بازگشت به لیست

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *