کسب و کار آنلاین

طراحی سایت گل فروشی | فروش اینترنتی گل و گیاه

طراحی سایت گل فروشی

طراحی سایت گل فروشی مانند سایر کسب و کارها لازم و ضروری است. امروزه فروش اینترنتی گل و گیاه بسیار رایج شده و افراد زیادی نسبت به خرید این محصولات ترغیب شده اند. طراحی سایت فروشگاهی در کرج با بکارگیری گرافیک های جذاب و نوآوری های متنوع، بهترین و کاربردی ترین فروشگاه های اینترنتی را راه اندازی می کند. دیجیتال مارکتینگ و فروش اینترنتی از داغ ترین موضوعات امروز است. به طوری که هر کسب و کار برای کسب درآمد و پیشی گرفتن از رقبا باید حتماً یک فروشگاه اینترنتی جذاب و با کیفیت داشته باشد. در غیر این صورت راه اندازی کسب و کار حضوری دیگر مانند قبل طرفدار ندارد. بیشتر افراد ترجیح می دهند با چند کلیک ساده در منزل خرید خود را انجام دهند. البته ناگفته نماند که یکی از مزایای طراحی سایت گل فروشی این است که افراد از سراسر کشور یا حتی جهان می توانند گیاه مورد علاقه خود را به صورت آنلاین سفارش دهند.

طراحی سایت وردپرس در کرج در زمینه طراحی سایت گل فروشی مشاوره های لازم را ارائه می دهد. بنابراین چنانچه دارای مغازه گل فروشی هستید، برای توسعه کسب و کار و بدست آوردن درآمد بیشتر حتما از طراحی سایت ارزان در کرج کمک بگیرید.

طراحی سایت گل فروشی به منظور فروش آنلاین انواع گل، اهمیت بسیار دارد. خیلی از افراد به شدت عاشق گل هستند و تمایل به خرید گل و گیاه دارند. علاوه بر این برای برگزاری بسیاری از مراسم های ایرانی چه عروسی چه ختم به خرید گل نیاز است. بنابراین فروشگاه اینترنتی گل اگر جذاب و کاربردی طراحی و پیاده سازی شود، می تواند مشتریان بسیاری را به خود جلب کند.

 

 

امکانات سایت گل فروشی

طراحی سایت در کرج با در نظر گرفتن نیاز مشتریان یک سری امکانات خاص برای طراحی سایت گل فروشی در نظر گرفته است. سایت فروش اینترنتی گل و گیاه باید امکان درج عکس گل و ویژگی های آن را داشته باشد. باید بتوان محل نگهداری گل ها را در قالب یک ویدئو به مشتریان نشان داد. امکان جستجوی محصول، امکان درج محتوای مرتبط و امکان ثبت نظرات نیز از مهم ترین امکانات مورد نیاز برای سایت گل فروشی است. مشتری باید بتواند گل دلخواه خود را  به طور آنلاین سفارش دهد. گل یک وسیله زینتی است و هدیه دادن آن نشان از مهر و محبت دارد. بنابراین سایت اینترنتی فروش گل و گیاه باید امکان بسته بندی تزیین شده را داشته باشد زیرا خیلی از افراد انواع گل را برای هدیه انتخاب می کنند.

امکان درج آدرس در گوگل مپ و امکان پرداخت آنلاین از طریق درگاه بانکی امکانات مورد نیاز هر سایت گل فروشی است. طراحی سایت شرکتی در کرج با سابقه درخشان خود توانسته انواع سایت های شرکتی و فروشگاهی را با امکانات دلخواه در اختیار مشتریان قرار دهد.

امروزه بیشتر افراد در شبکه های مجازی مخصوصاً اینستاگرام فعالیت دارند. بنابراین طراحی سایت در کرج با قرار دادن یک سری دکمه در سایت، شبکه های اجتماعی و سایت را به هم پیوند می زند. به طوری که افراد با کلیک روی لینک موجود در اینستاگرام به سایت فروش اینترنتی لینک شوند. در واقع اشتراک گذاری لینک سایت در اینستاگرام یکی از گزینه های مهم در جذب مشتری است.

 

انتخاب راحت و اسان هنگام خرید گل

سایت فروش اینترنتی گل و گیاه یک سایت جذاب و هنری است که مشتریان علاوه بر خرید انواع گل می توانند با اسم و ویژگی های هر گل آشنا شوند

طراحی سایت گل فروشی موجب خرید آسان گل برای علاقه مندان می شود. فروشنده گل برای خرید راحتتر مشتریان باید عکس یک سری نمونه کار از گل های متفاوت به مناسبت های مختلف را در سایت آپلود کند. قرار دادن عکس نمونه گل برای تزیین ماشین عروس، نمونه گل برای مراسم ختم، نمونه گل برای تاج و … لازم و ضروری است. زیرا ممکن است افراد در مکان های مختلف گل مورد علاقه خود را دیده باشند اما نام آن را ندانند بنابراین قرار دادن عکس های متنوع در سایت موجب خرید راحت تر مشتریان می شود. در چنین شرایطی کافی است مشتری تصاویر موجود در سایت را مشاهده کند و از بین نمونه کارها عکس گل مد نظر خود را به فروشنده نشان دهد.

بسیاری از مشتریان در انتخاب گل عاجزند و با مراجعه به گل فروشی ها نمی دانند چه نوع گل برای چه مراسمی مناسب است. بنابراین با قرار دادن متنوع ترین گل ها در سایت، مشتریان کافی است گل آرایی فروشگاه را از طریق سایت بررسی کنید. با مشاهده نمونه کارها میزان خلاقیت و زیبایی گل آرایی فروشنده مشخص خواهد شد.

با طراحی سایت گل فروشی، مشتری می تواند وقت گل آرایی را از قبل رزرو کند. به عنوان مثال می تواند گل دلخواه خود و مدل گل آرایی را از طریق وب سایت فروش اینترنتی به فروشنده اعلام کند تا فروشنده با آگاهی، روز مد نظر مشتری را خالی نگه دارد. چنانچه دارای مغازه گل و گیاه هستید اما تا امروز نسبت به طراحی سایت گل فروشی اقدام نکرده اید، همین حالا یا یک تماس ساده مشاوره رایگان را از طراحی سایت در کرج دریافت کنید.

 

 

آموزش نگهداری از گل و گیاه

طراحی سایت گل فروشی امکان ارائه آموزش نگهداری از گل و گیاه را فراهم می کند. همانطور که می دانید اسم و ویژگی های انواع مختلف گل با هم فرق دارند. برخی از گل ها آپارتمانی هستند و برخی حتماً باید در فضای باز قرار بگیرند. بنابراین نحوه نگهداری هر یک از گل ها، اهمیت آبیاری گل ها، بررسی خاکشان و کندن علف ها برای هر یک از گل ها متفاوت است.

شما با طراحی سایت فروش اینترنتی گل و گیاه علاوه بر درآمد زایی و فروش بالا می توانید روش های نگهداری از انواع گیاهان را به صورت یک محتوای سئو شده آماده و آپلود کنید. این محتواهای با ارزش علاوه بر کمک به مشتریان می توانند در بهینه سازی سئوی وب سایت تاثیر مثبت فراوان داشته باشند.

 

فروش آنلاین سایت گل و گیاه

وب سایت فروش اینترنتی گل و گیاه به منظور فروش آنلاین انواع گل، طراحی و پیاده سازی می شود. یک سری نکات در فروش آنلاین است که هر فروشنده برای جذب مشتری و جلب رضایت آنها باید به این نکات توجه کند. اول اینکه فروشنده گل و گیاه موظف است سفارش ثبت شده توسط مشتری را در اسرع وقت بررسی کند. سپس باید در جهت آماده سازی سفارش و ارسال گل اقدامات لازم را انجام دهد. مشتری ممکن است به مناسبت های مختلف سفارش گل ثبت کند. فروشنده باید به نکات درج شده در سفارش توجه کند و مطابق با درخواست مشتری گل مورد نظر را بیاراید.

طراحی سایت گل فروشی و فروش آنلاین گل مزیت های بسیاری دارد. با طراحی وب سایت فروش اینترنتی گل و گیاه افراد بیشتری با فروشگاه شما آشنا می شوند و مسلماً میزان فروش شما به مرور زمان بیشتر و بیشتر خواهد شد. شما می توانید انواع دسته گل، گل های طبیعی و مصنوعی را به سراسر کشور ارسال کنید. در واقع با طراحی سایت گل فروشی افراد از سراسر کشور می توانند از فروشگاه اینترنتی شما خرید کنند.

 

 

دسته بندی محصولات و انواع گل و گیاه

در طراحی سایت گل فروشی دسته بندی کردن هر یک از محصولات بسیار مهم است. دسته بندی کردن محصولات باید به طور ساده و جامع باشد. به طوری که مشتری با ورود به سایت بتواند خیلی سریع محصول دلخواه را انتخاب کند. خیلی از فروشگاه ها در دسته بندی ها گل های مناسبتی قرار می دهند. به عنوان مثال گل تولد، گل عاشقانه، گل خواستگاری و … .  در واقع فروشنده برای انتخاب راحت تر مشتری سعی کرده دسته بندی های مختلف در سایت قرار دهد. برخی از گیاهان به نور کمتر نیاز دارند، برخی گیاهان برای تصفیه هوا هستند و برخی نیز مناسب برای محل کار عرضه شده اند. فروشنده دسته بندی های متنوع در سایت قرار داده تا هر فرد بتواند بهترین انتخاب خود را داشته باشد. حتی دسته بندی از لحاظ قیمت ارزان می تواند یکی از گزینه های دسته بندی فروشگاه گل و گیاه باشد. قیمت گل های عرضه شده باید متنوع باشد، طوری که هر فرد با هر بودجه ای بتواند محصول مناسب خریداری کند.

هدف از این کار

عصر، عصر اینترنت و  خرید آنلاین است. هدف اصلی از طراحی سایت گل فروشی برقراری ارتباط نزدیکتر با مشتریان است. با وب سایت فروش اینترنتی گل و گیاه علاقه مندان خیلی راحت بدون محدودیت مکانی و زمانی می توانند برای مشاهده و بررسی گل های متنوع وارد سایت شوند. اعتبار فروشگاه با طراحی سایت بالاتر می رود زیرا افراد بیشتری پیش از قبل فروشگاه را می شناسند.

پیش از طراحی سایت گل فروشی شاید تنها افراد همان شهر با فروشگاه شما آشنا بودند اما پس از طراحی سایت فروش اینترنتی گل و گیاه افراد از ایران و حتی خارج از کشور به وب سایت شما دسترسی خواهند داشت. مشتریان خیلی راحت در هر زمان می توانند سفارش گل ثبت کنند. مزیت داشتن وب سایت اینترنتی بسیار زیاد است، به طوری که امروزه دیگر هر کسب و کاری دارای یک سایت اینترنتی است. به طور واضح عدم طراحی سایت یعنی درجا زدن در کسب و کار.

 

اهمیت گرافیک در وبسایت گل فروشی

گرافیک در طراحی سایت گل فروشی بسیار اهمیت دارد. همانطور که می دانید گرافیک هر سایت همچون ویترین مغازه در جذب مشتری تاثیر دارد. فروشگاه گل و گیاه همیشه زیباتر از مغازه های دیگر است زیرا مغازه به واسطه چیدن انواع گل مسلماً زیبا و جذاب خواهد شد. بنابراین به مراتب گرافیک وب سایت فروش اینترنتی گل و گیاه مهم تر از گرافیک دیگر سایت ها است.

طراحی سایت در کرج با بکارگیری جذاب ترین رنگ ها و تصاویر، بهترین و با کیفیت ترین گرافیک را در طراحی سایت گل فروشی به کار خواهد برد. استفاده از عکس گل ها در صفحه اول سایت می تواند ایده جالبی باشد. شما می توانید بهترین و زیباترین گل های فروشگاه را در صفحه اول سایت قرار دهید. با این کار هم وب سایت را زیباتر ساخته اید و هم مشتری به واسطه عکس ها به خرید گل ها ترغیب می شوند.

گرافیک وب سایت فروش اینترنتی گل و گیاه باید توسط فرد حرفه ای انجام شود. گرافیک یکی از مهم ترین بخش های هر سایت است. زیرا تمام افراد با ورود به سایت در نگاه اول با گرافیک سایت روبرو می شوند. چنانچه گرافیک از کیفیت و جذابیت کافی برخوردار باشد، مشتری به دیدن و بررسی محصولات سایت رغبت پیدا خواهد کرد. بنابراین گرافیک زیبا و حرفه ای نقش موثری در جذب بازدیدکننده و مشتری دارد.

 

 

سئو سایت گل فروشی

طراحی سایت گل فروشی به یک سئوی قوی و بهینه شده نیاز دارد. این روزها سئوی سایت های فروشگاهی و خدماتی مهم ترین مبحث در طراحی سایت است. کدهای نوشته شده در سایت و هر محتوایی که شما در سایت بارگذاری می کنید، روی رتبه سایت در گوگل تاثیر گذار است. گرافیک با کیفیت، سرعت سایت، ریسپانسیو بودن سایت همگی از عوامل تاثیرگذار روی سئوی وب سایت محسوب می شوند. وب سایت های فروشگاهی هر چقدر زیبا و جذاب باشند، هر چقدر دارای محتوا و اطلاعات ارزشمند باشند، بدون سئو و بهینه سازی سایت موفق به فروش بالا نخواهند شد. توجه داشته باشید برای فروش و جذب مشتریان، سایت شما باید در صفحه اول جستجو قرار گیرد زیرا تمام افراد به هنگام جستجوی محصول معمولاً صفجه اول یا نهایت صفحه دوم نتایج گوگل را بررسی می کنند. هر چقدر سایت شما زودتر به جستجو کننده نشان داده شود، مسلما بازدیدکنندگان سایت شما بیشتر شده و به همان میزان روز به روز به تعداد مشتریان افزوده خواهد شد.

 

جمع بندی کلی:

طراحی سایت گل فروشی می تواند یک پله مهم و ارزشمند برای تمام مغازه داران گل و گیاه باشد. اگر شما در شهر خود دارای مغازه گل های طبیعی و مصنوعی هستید، حتماً هر چه زودتر برای پیشی گرفتن از رقبا نسبت به طراحی سایت گل فروشی اقدام کنید. برخی گمان می کنند تعداد مشتریان شان زیاد است و نیازی به فروش آنلاین ندارند. لازم به ذکر است شما با طراحی سایت فروش اینترنتی گل و گیاه علاوه بر داشتن مشتریان دائمی، مشتریان جدید خواهید داشت. جالب است بدانید با فروش اینترنتی، مشتریان دائم شما نیز راحت تر می توانند سفارش گل مد نظر خود را ثبت کنند. طراحی سایت در کرج دارای یک تیم حرفه ای است. بنابراین اگر اطلاعاتی در زمینه طراحی سایت ندارید می توانید همین حالا با شماره تلفن موجود در سایت تماس بگیرید تا در سریع ترین زمان ممکن، وب سایت آنلاین خود را راه اندازی نمایید.

بازگشت به لیست

2 دیدگاه در “طراحی سایت گل فروشی | فروش اینترنتی گل و گیاه

  1. نازنین مروتی گفت:

    من یک گلخانه دارم و میخوام یه فروشگاه اینترنتی گسترده ی گل و گیاه فروشی با قابلیت ارسال به سراسر ایران راه اندازی کنم. چگونه باید باهاتون در مورد این فروشگاه در ارتباط باشم؟

    1. مهرزاد فرزانگان گفت:

      سلام دوست عزیز … لطفا با شماره های موجود در سایت و یا شماره 09026446641 تماس بگیرید تا بتونیم خیلی بهتر نیاز کسب و کار شما را متوجه شده و گفتگوی بهتری باهم داشته باشیم … همچنین میتوانید از طریق واتساپ موجود در صفحه با ما به صورت 24 ساعته در ارتباط باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *