کسب و کار آنلاین

طراحی سایت قنادی | فروشگاه اینترنتی شیرینی پزی

طراحی سایت قنادی و شیرینی فروشی

طراحی سایت قنادی و شیرینی فروشی مانند هر وب سایت فروشگاهی یا خدماتی دارای مزایای بسیار است. مهمترین مزیت هر وب سایت فروشگاهی عدم محدودیت زمان و عدم محدودیت جغرافیایی است. افراد از هر نقطه شهر یا کشور در هر زمان دلخواه قادر به ثبت سفارش در سایت خواهند بود. مشتریان برای خرید شیرینی، کیک و دسر نیازی به رفت و آمد فیزیکی ندارند و در زمان و هزینه ها صرفه جویی خواهد شد. طراحی ویترین در صفحه اول وب سایت نکته جالبی است که به وسیله آن می توانید یک سری شیرینی و کیک های فروشگاه را سریع تر به فروش برسانید. در برخی مواقع شیرینی های روزهای قبل در فروشگاه باقی می مانند. شما به عنوان صاحب کسب و کار بهتر است عکس این شیرینی یا کیک ها را با قیمت تخفیفی و تحویل فوری روی صفحه اول سایت به عنوان ویترین قرار دهید. بدین ترتیب مشتریان از فروش محصولات تخفیف دار فروشگاه باخبر می شوند.

علاوه بر این در طراحی سایت قنادی شما با افزودن دسته بندی فروش عمده می توانید به راحتی با شیرینی فروشی های کوچک تر نیر ارتباط برقرار کنید. این امکان برای کارگاه های تولید شیرینی و کیک امکان جالب و پر استقبالی است. چنانچه شما نیز خود صاحب کارگاه پخت انواع شیرینی هستید، بی درنگ نسبت به طراحی سایت قنادی اقدام کنید زیرا با طراحی سایت قنادی ها و هر سازمان و ارگانی می توانند به طور آنلاین سفارش عمده خود را ثبت کنند. قیمت فروش عمده محصولات را در دسته بندی جداگانه ارائه دهید که خریداران عمده برای بررسی لیست قیمت ها به دسته بندی مربوطه مراجعه کنند.

اگر شما صاحب حرفه و کسب و کار هستید اما با روش های راه اندازی وب سایت آشنا نیستید، اصلاً نگران نباشید. امروزه طراحی سایت در کرج  با استفاده از بهترین متدها در جهت طراحی و سئو سازی وب سایت فعالیت گسترده دارد. بنابراین شما با یک تماس ساده می توانید مشاوره های لازم در حوزه طراحی سایت را از افراد کاربلد دریافت کنید.

 

 

 

ضرورت وجود بلاگ در سایت قنادی

برای بالا بردن اطلاعات مشتریان علاوه بر طراحی سایت قنادی باید یک بلاگ پرمحتوا تهیه کنید. ایجاد بلاگ در سایت، موجب جذب مشتریان آنلاین می شود. شاید برایتان سوال پیش آید که بلاگ چه تاثیری روی جذب مشتری خواهد داشت؟ امروزه عصر، عصر اینترنت و خرید آنلاین است اما وبسایتی در مسیر فروش آنلاین موفق خواهد بود که نیاز مشتری را بسنجد و متناسب با همان نیازها یک سری مطالب مفید در مورد قنادی و شیرینی ها ارائه دهد. علاوه بر ارائه اطلاعات شما با تولید محتوای با ارزش می توانید سئوی وبسایت خود را تقویت کنید. بکارگیری از کلمات کلیدی در محتوا سبب بهبود سئوی وب سایت خواهد شد. البته ناگفته نماند نحوه تولید محتوا باید بر اساس ترفندهای سئو سازی و الگوریتم های جدید صورت گیرد. همانطور که می دانید برای دیدن شدن تنها طراحی سایت قنادی کافی نیست. چنانچه در حوزه شیرینی پزی فعالیت دارید، حتما پس از طراحی سایت وردپرس برای قنادی نسبت به ایجاد بلاگ مفید و سئو شده سریعاً اقدام کنید. شما می توانید رسپی های انواع دسر و شیرینی را به صورت متنی با ویدئویی تهیه کنید و آن را به صورت سئو شده در سایت بارگذاری نمایید. علاوه بر این، می توانید نحوه ثبت سفارش و هر آن چیزی که به شیرینی و پخت شیرینی مربوط است را در سایت منتشر کنید. محتواهای آموزشی اگر جالب و جذاب طراحی و نوشته شوند افراد بسیاری را به سمت خود می کشانند. افراد پس از ورود به سایت و خواندن مطلب ممکن است به بررسی بخش های مختلف سایت ترغیب شوند و حتی خرید کنند.

 

گرافیک وب سایت شیرینی پزی

گرافیک یکی از مهمترین بخش های طراحی سایت قنادی است. از عکس های شیرینی و دسرهای جذاب قنادی در صفحه اول سایت استفاده کنید. مشتری با ورود به سایت و مشاهده عکس های شیرینی های جذاب به بررسی تمام محصولات فروشگاه ترغیب می شود. بکارگیری جلوه های ویژه و استفاده از رنگ های جذب کننده یکی دیگر از نکات قابل توجه در طراحی سایت قنادی و شیرینی فروشی است. طراحی های فانتزی نیز می تواند در زیباتر دیده شدن سایت تاثیر مثبت داشته باشد. تصاویر فانتزی باید به نحوی طراحی شوند که مشتری با دیدن آن ها یک پیام مثبت دریافت کند. در واقع صفحه اول سایت مهمترین بخش هر فروشگاه اینترنتی است زیرا مشتریان ابتدا با صفحه اول سایت روبرو می شوند. بنابراین اگر گرافیک صفحه اول سایت به اندازه کافی فکر شده و جذاب صورت گیرد، قطعاً در جذب مشتری نتیجه خوبی دریافت خواهید کرد.

 

امکانات فروشگاه اینترنتی شیرینی پزی

برای طراحی سایت قنادی ابتدا امکانات مورد نیاز هر فروشگاه را در نظر بگیرید. اینکه افراد با ورود به سایت قنادی به چه امکاناتی نیاز دارند! امکانات وب سایت فروشگاهی در ثبت سفارش و جذب بیشتر مشتریان تاثیر مثبت فراوان دارد. در ادامه به برخی از امکانات مورد نیاز هر وب سایت و توضیحات لازم اشاره خواهیم کرد.

 

اخذ نمایندگی

اخذ نمایندگی یکی از امکانات جالب است که شما باید هنگام طراحی سایت قنادی این امکان را در سایت فراهم کنید. منظور از اخذ نمایندگی چیست؟ برخی از کسب و کارهای نوپا برای درآمدزایی از برندهای دیگر کمک  می گیرند. در واقع شما با ارائه امکان اخذ نمایندگی یک فرصت شغلی برای عموم مردم ایجاد می کنید. شما با اخذ نمایندگی به افراد دیگر علاوه بر ایجاد فرصت شغلی، فروشگاه و وب سایت خود را نیز توسعه خواهید داد و این بسیار در سودآوری و دیده شدن فروشگاه موثر خواهد بود. تصور کنید افراد از شهرهای گوناگون نسبت به اخذ نمایندگی از شیرینی های شما اقدام کنند. در چنین شرایطی روز به روز افراد بیشتری با برند شما آشنا می شوند. بنابراین روز به روز به میزان فروش و درآمدزایی شما نیز افروده خواهد شد.

 

باشگاه مشتریان

باشگاه مشتریان نیز یکی از امکانات مورد نیاز در طراحی سایت قنادی است. مشتریان با ایجاد حساب کاربری اختصاصی و ملحق شدن به باشگاه مشتریان می توانند یک سری امکانات خاص دریافت کنند. به عنوان مثال شما به عنوان صاحب کسب و کار می توانید یک سری تخفیفات ویژه برای باشگاه مشتریان در نظر بگیرید به طوری که مشتریان به ملحق شدن ترغیب شوند. شما می توانید به سلیقه و تشخیص خود مزیت های متفاوتی برای اعضای باشگاه مشتریان در نظر بگیرید.

 

فرصت‌های شغلی

افزودن فرصت های شغلی یک گزینه جالب در طراحی سایت قنادی است. شما در طول فعالیت خود ممکن است به شیرینی پز، فروشنده و یا کارگر نیاز پیدا کنید. با افزودن بخش استخدام نیرو در سایت در صورت نیاز به نیروی جدید می توانید از افرادی که در این بخش از سایت فرم پر کرده اند، کمک بگیرید. در چنین شرایطی شما کافی است اطلاعات درج شده در فرم های افراد مختلف را مطالعه کنید و در آخر فردی با شرایط سازگارتر را انتخاب نمایید. با افزودن این امکان در سایت هم به راحتی نیروی جدید جذب خواهید کرد و هم افراد بیشتری به سایت شما مراجعه می کنند. افزایش بازدیدکنندگان در بهبود سایت کمک خوبی می کند. بنابراین در طراحی سایت قنادی افزودن بخش استخدام نیرو را فراموش نکنید.

 

درگاه پرداخت

امروزه فراهم نمودن امکان درگاه پرداخت آنلاین در سایت های فروشگاهی و خدماتی یکی از اصلی ترین و مهم ترین امکانات مورد نیاز است. امروزه افراد ترجیح می دهند وجه پرداختی را به صورت آنلاین پرداخت کنند. علاوه بر این، قرارگیری درگاه بانکی یکی از نشانه های اطمینان برای مشتریان است. زیرا بانک ها یا درگاه های واسط تنها به وب سایت های قابل اطمینان و یا نماد دار درگاه ارائه می دهند. بنابراین فراهم بودن پرداخت آنلاین یکی از ضروری ترین نیازها در طراحی سایت قنادی است. مشتری پس از انتخاب و ثبت سفارش شیرینی، کیک، دسر، شمع و … می تواند آن را به سبد خرید بیفزاید و پس از آن از طریق درگاه بانکی وجه مورد نظر را پرداخت نماید. شما می توانید از طریق بانک ها نسبت به داشتن درگاه پرداخت اقدام کنید.

 

نمونه کار طراحی سایت شیرینی فروشی مهرزاد وب

 

سئو سایت قنادی

خدمات سئو همان خدماتی است که توسط آن یک سایت نسبت به سایت های هم گروه خود تمایز پیدا می کند. سایت قنادی بدون خدمات سئو و بهینه سازی سئو هرگز آنچنان که باید به مشتریان جدید معرفی نخواهد شد. امروزه با توجه به افزایش وب سایت های، آنلاین تمام کسب و کارها به فروش آنلاین روی آورده اند. در واقع اگر فردی دارای مغازه فیزیکی باشد برای کسب درآمد بیشتر و هم سو بودن با سایر فروشگاه ها نسبت به طراحی سایت اقدام می کنند. اما آیا تنها طراحی سایت کافی است؟

در پاسخ به سوال بالا باید بگوییم که به هیچ وجه طراحی سایت برای جذب مشتری و درآمد بیشتر کافی است. فعال بودن، تولید محتوای باکیفیت و تقویت و بهینه سازی سئو موثرترین نقش در دیده شدن وب سایت ها را بر عهده دارند.

در طراحی سایت قنادی و شیرینی فروشی با بهره گیری از یک سری متدهای جدید نسبت به سئو سازی سایت بسیار فعال باشید. در غیر این صورت سایت مورد نظر قادر به درآمدزایی نخواهد بود. سایتی در شبکه اینترنت موفق خواهد بود که لینک آن در اولین لینک های لیست موتور جستجوگر نمایان شود. تصور کنید فردی خرید شیرینی را در اینترنت جستجو کند و سایت شما جزو اولین سایت های نمایش داده شده باشد. با وقع چنین شرایطی افراد بسیاری در روز به وب سایت شما مراجعه می کنند. با افزایش بازدیدکنندگان مسلماً فروش شما هر روز بیشتر خواهد شد. تولید محتوا در تقویت سئو بسیار کمک کننده است. شما باید یک سری کلمات کلیدی را در متون بلاگ به کار ببرید تا از طریق آن بتوانید افراد بیشتری را به سوی سایت هدایت کنید. نوشتن رپورتاژ آگهی یکی دیگر از راه های سئو سازی است. شما با بکار بردن یک سری کلمه کلیدی در متن و لینک سازی های قوی می توانید به طور هوشمندانه افراد را به ورود به سایت قنادی ترغیب سازید. انتشار رپورتاژ باید در وب سایت های معروف و پربازدید انجام شود تا بتواند تاثیر قابل توجهی برجای بگذارد.

 

ضرورت پشتیبانی در سایت قنادی و شیرینی فروشی

حضور پشتیبان با حوصله و آگاه در طراحی سایت قنادی بسیار مهم است. سایت قنادی هر چقدر زیبا با گرافیک های خاص طراحی شود، بدون حضور پشتیبان بازدهی مطلوب نخواهد داشت. پشتیبان برای هر سایتی از واجبات است زیرا مسلماً افراد زیادی در روز برای سوال کردن یا ثبت سفارش با شماره تلفن موجود در سایت تماس می گیرند. یا ممکن است از طریق راه های ارتباطی دیگر اعم از واتساپ، تلگرام و یا تیکت یک سری سوال مطرح کنند. پشتیبان باید با دقت و حوصله کافی پاسخ تک تک مشتریان را بدهد. البته پشتیبان تنها مسئول پاسخ به سوالات نیست. بلکه پشتیبان باید محصولات جدید را به سایت بیفزاید. ویژگی های هر محصول و قیمت آن را به طور دقیق در سایت درج کند و تمام اطلاعات مورد نیاز را در اختیار مشتریان قرار دهد. شما باید متناسب با تعداد مشتریان و بودجه خود یک یا چند پشتیبان برای سایت استخدام کنید.

ثبت نظرات مشتریان

توجه به نیازهای مشتریان و ثبت نظرات می تواند در جهت ارتباط بهتر بسیار مفید واقع شود. بنابراین حتما در طراحی سایت قنادی بخشی را به عنوان ثبت نظرات در اختیار مشتریان قرار دهید تا مشتریان با خرید هر محصول بتوانند پس از مصرف نظر شخصی خود را ثبت کنند. نظرات مثبت مشتریان قبلی روی افزایش سفارشات سایت بسیار موثر است. سعی کنید اطلاعات کاملی از فروشگاه اعم از نمونه کارها، شماره تماس ها، آدرس و … را در سایت قرار دهید تا مشتریان بهتر و راحت تر بتوانند به سایت شما اعتماد کنند

 

جمع بندی

برای ورود و بازاریابی در دیجیتال مارکتینگ طراحی سایت بسیار ضروری است. افرادی که در حوزه تولید و عرضه انواع کیک و شیرینی فعالیت دارند، برای توسعه کار خود و افزایش تعداد مشتریان حتما به طراحی سایت قنادی و شیرینی فروشی نیاز دارند. هر چقدر سریعتر نسبت به طراحی سایت قنادی اقدام کنند مسلماً زودتر به نتیجه مطلوب خواهند رسید. اگر شما نیز صاحب حرفه و کسب و کار هستید اما با روش های راه اندازی وب سایت آشنا نیستید، اصلاً نگران نباشید. امروزه وب سایت هایی در حوزه طراحی سایت فعالیت دارند که شما به کمک آن ها می توانید در بازه زمانی کوتاه وب سایت دلخواه با امکان مد نظر را داشته باشید.

گرافیک زیبا، محتوای ارزشمند، سئوی قوی و دیگر امکانات مورد نیاز سایت ها همگی باید در کنار هم فراهم شوند. ثبت سفارشات خاص می تواند یک گزینه خاص در طراحی سایت قنادی محسوب شود به طوری که افراد بتوانند کیک و شیرینی های خاص سفارش بدهند. البته می توانید قیمت سفارشات خاص را بالاتر در نظر بگیرید.

بازگشت به لیست

3 دیدگاه در “طراحی سایت قنادی | فروشگاه اینترنتی شیرینی پزی

  1. Amir گفت:

    سلام
    ما یک قنادی در کرج داریم و فروشمون بد نبود اما همیشه مقداری از شیرینی به دلیل مختلف از جمله تعطیلات ایام کرونا و همچنین ایام بعد از کرونا تمایل مردم به خرید انلاین و و خرید غیر حضوری ضایعات محصولاتمون بیشتر شد که به لطف طراحی سایت قنادی هم فروشمون افزایش پیدا کرد و هم کاسبی ما دوباره رونق گرفت
    خواستم که تیم خوبتون بابت راه اندازی حرفه ای و شیک سایت تشکر کنم

    1. مهرزاد فرزانگان گفت:

      ممنونم امیرخان از کامنت خوب و انرژی بخشی که برای ما قرار دادید ما هم به شدت خوشحال هستیم که با شما همکاری فوق العاده خوبی رو داشتیم و این همکاری کماکان ادامه خواهد داشت. از انتخاب و اعتماد شما به تیم مهرزاد وب ممنونیم

  2. Amir گفت:

    سلام
    من صاحب یک قنادی در عظیمیه کرج هستم همیشه مقداری از شیرینی به دلیل مختلف از جمله تعطیلات ایام کرونا و همچنین ایام بعد از کرونا تمایل مردم به خرید انلاین و و خرید غیر حضوری ضایعات محصولاتمون بیشتر شد که به لطف طراحی سایت قنادی هم فروشمون افزایش پیدا کرد و هم کاسبی ما دوباره رونق گرفت
    خواستم که تیم خوبتون بابت راه اندازی حرفه ای و شیک سایت تشکر کنم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *