کسب و کار آنلاین

طراحی سایت طلافروشی و جواهرسازی

هدف اصلی از طراحی سایت طلافروشی حذف محدودیت مکان، زمان و امنیت است. امروزه تمام کسب و کارهای مطرح اعم از طلافروشی ها برای اتصال به بازار جهانی به یک بستر وسیع همچون اینترنت نیازمندند. مغازه های فروش طلا در جهت گسترش کسب و کار و اعتمادسازی مشتریان باید هر چه سریع تر نسبت به طراحی سایت طلافروشی اقدام کنند. طراحی سایت در کرج با علم و تجربه کافی در زمینه طراحی سایت می تواند امکانات مورد نیاز شما در وب سایت فروشگاهی را فراهم سازد. طراحی سایت طلافروشی خود را به فرد کاربلد و حرفه ای در این زمینه بسپارید زیرا اگر فروشگاه اینترنتی طلا اصولی و حرفه ای طراحی شود، قادر به جذب تعداد مشتریان بسیار زیاد خواهد بود.

امکانات طراحی سایت طلافروشی و مزایا

با طراحی سایت طلافروشی شما می توانید تصویر هر یک از محصولات را به طور واضح در سایت آپلود کرده و تمام ویژگی های آن را به طور دقیق کنار تصویر درج کنید. علاوه بر این یک سری مزایای طراحی سایت طلافروشی را در ادامه برمی شماریم:

  • فراهم بودن امکان ثبت سفارش اینترنتی و پرداخت آنلاین برای هر یک از مشتریان
  • امکان بروزرسانی نرخ جهانی طلا و جواهر
  • ارائه اخبار روز در مورد ارز و بازار طلا
  • امکان دسته بندی کردن هر یک از محصولات با فیلترهای مختلف
  • ارائه شماره تماس و آدرس مغازه
  • مدیریت وسیع و ساده به زبان فارسی
  • امکان ثبت نظر کاربران سایت
  • امکان قیاس بین محصولات مختلف

طراحی اپلیکشین سایت طلافروشی

طراحی اپلیکیشن طلا و جواهر فروشی ایده نوین و جذاب برای فروش بیشتر و در نتیجه درآمد بالاتر است. طراحی سایت از جمله اقدامات اولیه برای فروش آنلاین است اما با طراحی اپلیکیشن دسترسی ساده و آسان تری را در اختیار مشتریان قرار خواهید داد. مهرزاد وب شرکت طراحی سایت و اپلیکیشن درخواست شما را در کوتاه ترین زمان با کمترین هزینه انجام خواهد داد. هدف اصلی این شرکت ارائه اپلیکشن کاربردی و افزایش فروش مشتری است. بنابراین برای درخواست سفارش می توانید با شماره تلفن موجود در سایت تماس بگیرید و مشاوره های لازم را از کارشناس مربوطه دریافت کنید.

ما طراحی اپلیکیشن طلا و جواهر فروشی را با هزینه مقرون به صرفه انجام خواهیم داد. در این اپلیکیشن تمام امکانات مورد نیاز مشتری تعبیه شده و مشتریان خیلی راحت می توانند از طریق اپلیکیشن خرید خود را انجام دهند. داشتن سایت و اپلیکیشن علاوه بر اعتبار بخشی به کسب و کار، موجب فروش و درآمد بیشتر نیز می شود.

 

امکان قرار گرفتن به روز قیمت محصولات

یکی از مهم ترین مزیت های طراحی سایت طلافروشی این است که خیلی راحت می توان قیمت روز طلا و جواهر را تغییر داد. همانطور که می دانید نوسان قیمت طلا بسیار زیاد بوده و افراد به هنگام خرید باید قیمت همان روز و یا حتی همان لحظه را بررسی کنند. شما به عنوان صاحب فروشگاه اینترنتی طلا و جواهر می توانید امکان مشاهده قیمت لحظه ای را در طراحی سایت طلافروشی فراهم کنید. طراحی سایت ارزان در کرج با ارائه خدمات با کیفیت توانسته مشتریان بسیاری را به خود جلب نماید. شما نیز برای داشتن فروشگاه اینترنتی طلا و جواهر می توانید با شماره تلفن طراحی سایت فروشگاهی در کرج تماس بگیرید.

ناگفته نماند با طراحی سایت طلافروشی نیازی نیست به صورت دستی قیمت روز را در سایت تغییر دهید. سرویس های آنلاین متعددی در زمینه نمایش قیمت لحظه ای طلا ارائه شده اند و شما تنها کافی است این سرویس را در طراحی سایت طلافروشی تعبیه سازید. البته برای قرار دادن این امکان در سایت موظف به پرداخت هزینه مشخص هستید. طراحی سایت فروشگاهی در کرج پنل مربوطه را در سایت قرار داده و شما کافی است هزینه مربوط به این سرویس را پرداخت نمایید. محاسبه قیمت هر یک از محصولات بر عهده صاحب سایت است. چنانچه دارای فروشگاه اینترنتی طلا و جواهر هستید، باید با توجه به قیمت لحظه ای، وزن طلا و اجرت، سود و درصد مالیات مبلغ هر محصول را محاسبه کنید.

گالری تصاویر

گالری تصاویر یکی از جذاب ترین بخش های طراحی سایت طلافروشی است. مشتریان با ورود به سایت به قسمت گالری تصاویر رفته و می توانند تصویر محصولات مختلف را مشاهده و بررسی کنند. بنابراین شما به عنوان صاحب کسب و کار باید از هر محصول خود در زوایای مختلف تصویر تهیه کنید تا مشتری بتواند نمونه کارهای بیشتری از شما در سایت مشاهده نماید. هر چقدر تصویر محصولات واضح تر و خلاقانه تر تهیه شود، مشتریان بیشتری به خرید آن محصول ترغیب می شوند.

گالری تصاویر در طراحی سایت طلافروشی امکان دسته بندی محصولات را برای شما مهیا می سازد. می توانید تصویر هر یک از محصولات را در دسته بندی خود نمایش دهید یا اینکه تمام محصولات یکجا به بازدید کننده نمایش داده شود. مسلماً دسته بندی کردن محصولات اعم از گردنبند، گوشواره، دستبند و … موجب ایجاد نظم در گالری تصاویر می شود. توجه داشته باشید جذابیت تصاویر موجود در گالری بسیار اهمیت دارد. خیلی از کاربران در سایت های فروشگاهی نوشته اند که با دیدن عکس طلاهای صفحه اول به دسته بندی های دیگر مراجعه کرده اند و از گذر زمان در سایت غافل شده اند. بنابراین در طراحی سایت طلافروشی به کیفیت و زیبایی عکس های گالری تصاویر بسیار دقت کنید.

پشتیبانی سایت طلا فروشی

طراحی سایت طلافروشی بدون پشتیبانی قوی آنچنان که باید میسر واقع نمی شود. پس از طراحی و پیاده سازی فروشگاه اینترنتی طلا و جواهر حتماً چندین پشتیبان برای سایت در نظر بگیرید. ممکن است به دلایل مختلف سایت دچار ایراد و یا باگ شود. بنابراین سایت فروشگاهی بدون پشتیبان در معرض خطرهای احتمالی قرار می گیرد. پشتیبان فنی و پشتیبان ایمنی سایت یکی از ضروری ترین پشتیبان ها برای هر سایت محسوب می شود. پشتیبان فنی باید اطلاعات و دانش کافی در زمینه طراحی سایت داشته باشد و بتواند در صورت بروز نواقص، مشکل ایجاد شده را برطرف سازد.

علاوه بر این فروشگاه اینترنتی طلا و جواهر به پشتیبان پاسخگویی به سوالات مشتریان نیاز دارد. در واقع ممکن است مشتریان در زمان های گوناگون با شماره تلفن موجود در سایت تماس بگیرند .بنابراین حضور پشتیبان برای پاسخگویی به مشتریان الزامی است. وب سایت فروشگاهی بدون پشتیبان مانند مغازه فروشگاهی بدون فروشنده است.

دلایل طراحی سایت طلا و جواهر

طلافروشی یک کسب و کار پردرآمد در ایران محسوب می شود. شما به عنوان صاحب طلافروشی برای کسب درآمد بالاتر باید بستر ارتباط با مشتریان را گسترش دهید. تصور کنید یک مغازه زیبا و شیک در منطقه ای ایران کرایه کرده اید، تنها تعداد محدودی از افراد همان منطقه به مغازه شما مراجعه خواهند کرد اما با داشتن فروشگاه اینترنتی افراد از سراسر کشور می توانند به سایت مراجعه کنند و خرید خود را به طور آنلاین ثبت کنند. چرا در صورت فراهم بودن بستر به این خوبی یک فرد نباید کسب و کار خود را گسترش دهد؟

امروزه با پیشرفت تکنولوژی و افزایش خریدهای غیر حضوری بیشتر مردم خرید آنلاین را به خرید حضوری ترجیح می دهند. بنابراین شما نیز برای پیشی گرفتن از رقبا حتما باید به طور گسترده با مشتریان ارتباط برقرار سازید. طراحی سایت طلافروشی و درج مطالب مفید و جذاب می تواند میزان درآمد شما را به مقدار قابل توجهی افزایش دهد. چند نکته در طراحی سایت طلافروشی مهم است که اگر به این نکات توجه داشته باشید حتماً موفق خواهید شد.

اهمیت گرافیک در وبسایت طلا فروشی

گرافیک در طراحی سایت طلافروشی مهم ترین گزینه قابل توجه است. در کل گرافیک و طراحی ظاهری هر سایت مهمترین بخش آن محسوب می شود. زیرا اولین چیزی که هر بازدید کننده را به خود جذب می کند گرافیک جذاب سایت است.

لوگوی سایت و هر رنگ، فونت و سبکی که در ظاهر سایت دیده می شود، شامل گرافیک سایت است. طراحی لوگو یکی از مهم ترین اقدامات برای برندسازی کسب و کار است. بزرگتری و پر بازدید ترین سایت فروشگاهی بدون داشتن لوگو هویت نخواهد داشت. لوگو به سایت فروشگاهی ارزش می دهد. بنابراین در طراحی و انتخاب لوگو به طور وسواس گونه همه نکات را بررسی کنید. لوگوی انتخاب شده باید متناسب با نوع کسب و کار طراحی شود. علاوه بر این، طراحی و رنگ بندی لوگو باید به نحوی صورت گیرد که در ذهن بیننده به مدت طولانی باقی بماند. در واقع بدین صورت که مشتری با یک بار ورود به سایت بتواند شکل ظاهری لوگو را در ذهن بسپارد. نوع گرافیک به کار برده شده در لوگو و ظاهر سایت بسیار اهمیت دارد. طلا انواع مختلفی دارد برخی به رنگ طلایی برخی به رنگ سفید یا رزگلد طراحی و ساخته می شوند. اما در هر صورت ظاهر طلا جذاب و گیرا است.

بنابراین طراحی سایت طلافروشی نیز باید از گرافیک جذاب و هنری خاصی برخوردار باشد. طراحی سایت در کرج با بکارگیری از تصاویر خود مجموعه سعی کرده گرافیک صفحه اول سایت را به طور چشمگیری جذب کننده طراحی کند. چنانچه از تصاویر زیباترین و بهترین طلاهای موجود در فروشگاه استفاده کنید مطمئناً افراد زیادی به دیدن و بررسی ویژگی های آن طلا ترغیب می شوند. با کلیک روی عکس طلا و بررسی محصولات احتمال خرید از وب سایت بسیار بالا می رود. توجه داشته باشید تصاویری واضح از زوایای مختلف هر یک از محصولات تهیه کنید. به طوری که مشتری بتواند از زوایای مختلف محصول را مورد ارزیابی قرار دهد.


 

قیمت طراحی سایت طلا فروشی

طراحی سایت وردپرس در کرج با در نظر گرفتن نیازهای اساسی هر سایت سعی کرده قیمت مناسب و به صرفه ای برای طراحی سایت طلافروشی در نظر بگیرد. قیمت طراحی سایت های گوناگون با امکانات مختلف، متفاوت است. برخی از صاحبان کسب و کار تمایل دارند طراحی سایت طلافروشی با کد نویسی اختصاصی انجام شود که مسلماً قیمت آن از قیمت طراحی سایت وردپرسی بیشتر است. بنابراین برای مطلع شدن از لیست قیمت ها می توانید با مشاوران سایت تماس بگیرید و اطلاعات لازم را از آن ها دریافت کنید.

 

طراحی سایت طلافروشی ارزان

طراحی سایت طلافروشی ارزان از دسته سایت های مهم و حساس است که اگر زیبا و با کیفیت طراحی گردد، موجب افزایش فروش خواهد شد. طلا یک شی با ارزش است و افراد زیادی به خرید آن تمایل دارند. بنابراین اگر صاحب طلافروشی هستید با طراحی سایت و فروش آنلاین می توانید درآمد خود را چندین برابر کنید. نحوه جایگذاری عکس محصولات و طراحی گرافیک سایت به تخصص و سلیقه طراح وابسته است. بنابراین طراحی سایت طلافروشی ارزان را از شرکت معتبر و خلاق درخواست کنید.

 

درخواست طراحی سایت طلافروشی ارزان

شرکت مهرزاد وب با داشتن تیم حرفه ای در زمینه طراحی و پیاده سازی انواع سایت ها مهارت دارد. ما جذاب ترین و کاربردی ترین سایت ها را با قیمت مقرون به صرفه در اختیار مشتری قرار خواهیم داد.

طراحی سایت طلافروشی ارزان را از شرکت مهرزاد وب درخواست کنید. زیرا این شرکت علاوه بر هزینه مقرون به صرفه سایت مورد نظر شما را در کوتاه ترین زمان ارائه می دهد. با مشاهده طراحی های موجود در این صفحه به کیفیت کار پی خواهید برد. ما در تیم مهرزاد وب تمام این سایت ها را کاملا با سلیقه مشتری و مناسب با کسب و کارشان در زمانی کوتاه طراحی کرده ایم.

 

نمونه کار طراحی سایت طلا فروشی

نمونه کارهای طراحی سایت طلا فروشی به شما کمک کرده تا پیش از درخواست طراحی سایت، کیفیت و مهارت شرکت را مورد ارزیابی قرار دهید. طلا یک وسیله تزیینی و گرانبها است که در طرح های متنوع با گرم های متعدد در بازار به فروش می رسد. اما اگر علاوه بر فروش حضوری به فروش آنلاین این محصول بپردازید،درآمد خود را به میزان قابل توجهی افزایش خواهید داد. شما می توانید هر یک از نمونه کارهای طراحی سایت طلافروشی را در زیر مشاهده کنید. با کلیک روی هر کدام از نمونه کارها می توانید به طور دقیق تر سایت طراحی شده را بررسی کنید. 

 

 

سئو سایت طلافروشی

در این بخش قصد داریم در مورد اهمیت سئو در طراحی سایت طلافروشی صحبت کنیم. همانطور که پیش تر گفته شد فروش طلا و جواهر از جمله شغل های پرچالش و پردرآمد در ایران است. امروزه برندهای متعددی در زمینه فروش طلا مشغول به کارند. بنابراین برای دستیابی به جایگاه مناسب در بازار آنلاین باید نسبت به تقویت سئو سایت اقدامات لازم را انجام دهید. طراحی سایت شرکتی در کرج با بررسی جدیدترین ترفندها به طور دقیق و حرفه ای اصول سئو را در سایت های مختلف پیاده سازی می کند.

طراحی سایت طلافروشی بدون سئو سازی قادر به فروش بالا و کسب درآمد نخواهد بود. رتبه سایت فروشگاهی در گوگل از مهم ترین موارد در فروش اینترنتی است. طراحی سایت در کرج با افزایش ترافیک سایت به مراتب موجب افزایش درآمد فروشگاه اینترنتی می شود. تولید محتوای مفید و سئو شده تاثیر بسیاری در بهبود رتبه سایت دارد. هدف از تولید محتوا بکارگیری کلمات کلیدی اعم از طلا و جواهر در محتوا است تا افراد با کلیک روی آن ها به دسته بندی مربوطه در سایت ارجاع داده شوند. با سئو و بهینه سازی سایت به مرور زمان تعداد بازدیدکننده ها و متقاضیان خرید افزایش پیدا می کند.

الگوریتم های موتورهای جستجو روزانه در حال تغییر است. بنابراین افراد متخصص در این زمینه با بررسی های پیشرفته، هر روز یک سری ترفندهای خاص برای تقویت و بهینه سازی سئوی سایت ارائه می دهند. مهم ترین نکته در سئو سازی بکارگیری کلمات پر جستجو در محتوای متنی یا ویدئویی سایت است. سایت مورد نظر شما باید بخشی به نام بلاگ داشته باشد و هر چند مدت یک بار محتوای جدید آپلود نمایید. کلماتی همچون حلقه نامزدی، حلقه ازدواج، حلقه نشان، ساعت مردانه، دستبند زنانه، گردنبند، ست، نیم ست و …. از جمله کلماتی هستند که روزانه عده زیادی آن را در موتورهای جستجو تکرار می کنند.

 

مهمترین نکات در سئو سازی سایت فروشگاهی

  • پس از طراحی سایت طلافروشی به سئوی عناوین صفحه و توضیحات آن دقت داشته باشید.
  • به سرعت سایت و همچنین سازگاری با تمام دستگاه ها توجه کنید. مشتری باید بتواند با تمام دستگاه ها به بخش های مختلف سایت دسترسی داشته باشد.
  • لینک سازی درست و هوشمندانه
  • داشتن سئوی محلی
  • بهینه سازی سئوی فنی
  • گنجاندن یک سری کلمات کلیدی در یو آر ال سایت
  • توضیحات کوتاه و سئو شده برای محصولات

نحوه لینک سازی و تاثیر آن روی سئوی سایت

پس از طراحی سایت طلافروشی به فکر به دست آوردن بک لینک های معتبر باشید. چنانچه محتوای مفید، با ارزش و در عین حال نوآورانه در سایت خود آپلود کنید. سایت های دیگر همچون سایت های سبک زندگی و یا مجله های آنلاین مد و زیبایی مطالب خود را به محصولات یا متن سایت شما لینک می دهند.

سایت های مد و زیبایی به مناسبت های گوناگون مانند روز زن و یا اعیاد خرید طلا و جواهر را پیشنهاد می دهند و می توانند در چنین مواقعی برای خرید محصولات زیبا و قیمت مناسب سایت شما را معرفی کنند. در هر صورت تبلیغات نیز روی بهینه سازی سئو نیز موثر است. با بهبود سئو مسلماً روز به روز تعداد بازدید کنندگان بیشتر شده و به مراتب تعداد مشتریان و خرید نیز بالاتر خواهد رفت. توجه داشته باشید که تغییرات سئوی سایت به طور یک دفعه و در یک شب اتفاق نمی افتد . طراحی سایت در کرج با اجرای اقدامات لازم طی چند هفته نتایج مثبت سئوی سایت را رونمایی می کند.

بازگشت به لیست

4 دیدگاه در “طراحی سایت طلافروشی و جواهرسازی

  1. علی بابایی گفت:

    سلام ببخشید میتونم قیمت سئو و طراحی سایت حرفه ای فروشگاهی رو بدونم؟

    1. مهرزاد فرزانگان گفت:

      سلام دوست عزیز … بسته به این که چه نوع طراحی و چه نوع سایتی رو مد نظر داشته باشید قیمت ها متفاوت خواهد بود اما به شما پیشنهاد میدیم حتما با شماره های موجود در سایت و شماره 09026446641 تماس بگیرید تا بتونیم خیلی بهتر شمارو راهنمایی کنیم…همچنین میتوانید از طریق واتساپ موجود در صفحه با ما به صورت 24 ساعته در ارتباط باشید.

  2. علیرضا فلاحی گفت:

    خسته نباشی . خیلی ساده و قشنگ درباره سایت طلا فروشی نوشتی . ممنون از قلم زیباتون

    1. مهرزاد فرزانگان گفت:

      ممنون از شما و زمانی که برای مطالعه این مطلب گذاشتید … خوشحالیم که تونستیم رضایت شمارو داشته باشیم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *