کسب و کار آنلاین

طراحی سایت رستوران و کافه | سفارش آنلاین غذا

طراحی سایت رستوران امروزه از پرکاربردترین و رایج ترین سایت های آنلاین است. رستوران مانند هر کسب و کار دیگر به فروش آنلاین نیاز دارد زیرا بسیاری از افراد ترجیح می دهند با چند کلیک ساده در منزل غذای دلخواه خود را سفارش دهند. در گذشته تنها امکان تماس تلفنی برقرار بود اما امروزه می توان خیلی راحت از طریق سایت های اینترنتی غذای مورد نظر خود را سفارش دهید. تعداد مشتریان اینترنتی کم نیست. خیلی از افراد برای مناسبت های گوناگون به طور آنلاین سفارش ثبت می کنند. طراحی سایت در کرج با در نظر گرفتن نیازهای مشتریان بهترین و مناسب ترین سایت را به فروشندگان ارائه می دهد. مشتریان تمایل دارند پیش از ورود به رستوران تصویر محیط داخلی رستوران را ببینند. بنابراین امکان درج تصویرهای متنوع در سایت مهمترین نکته در طراحی سایت رستوران است.

 

فروشگاه اینترنتی رستوران و کافه

فروشگاه اینترنتی رستوران انواع غذاها، نوشیدنی های گرم، نوشیدنی های سرد و سالادها را به مشتریان ارائه می دهد. مشتری کافی است به سایت فروشگاهی رستوران مراجعه کند و با بررسی منوی سایت غذاهای مد نظر خود را به سبد خرید بیفزاید.

طراحی سایت رستوران یک ضرورت مهم برای صاحبان رستوران محسوب می شود. عصر، عصر دیجیتال مارکتینگ است و صاحبان کسب و کار برای پیشی گرفتن از رقبا باید بازاریابی اینترنتی انجام دهند. با داشتن فروشگاه اینترنتی رستوران ممکن است بسیاری از هم محلی های خودتان نیز به خرید غذا از فروشگاه شما ترغیب شوند. امروزه اینترنت همراه تمام افراد است بنابراین برای توسعه و ارتقای کسب و کار حتما باید نسبت به طراحی سایت رستوران اقدام کنید.

امروزه تمام کسب و کار ها علاوه بر سایت در شبکه های مجازی همچون اینستاگرام نیز فعالیت دارند. لینک سازی در محتوای سایت می تواند مشتریان را به سمت اینستاگرام نیز سوق دهد.

 

 

انواع سایت کافه و رستوران

کسانی که صاحب رستوران و یا کافه هستند با طراحی سایت رستوران می توانند به کسب و کار خود رونق چشمگیری بیفزایند. فروشگاه اینترنتی رستوران با آپلود عکس از محیط رستوران و شرح توضیحات لازم می تواند مشتریان بسیاری را به خود جذب کند. شما به عنوان صاحب رستوران باید متنوع ترین عکس ها از غذاهای مختلف رستوران را در سایت آپلود کنید تا مشتریان بتوانند با مشاهده عکس غذاها از میزان کیفیت آن ها آگاه شوند. تنوع در منو و کیفیت غذاهای رستوران مهم ترین نکات در جذب مشتری است. بنابراین صاحبان رستوران با تاکید بر روی این موارد می توانند موجب کسب درآمد بیشتر شوند.

بسیاری از افراد با ورود به شهر جدید تمایل دارند بهترین رستوران موجود در شهر را بیابند تا غذای با کیفیت میل کنند. در چنین شرایطی در گوگل جستجو کرده تا بهترین رستوران آن شهر را به صورت اینترنتی پیدا کنند. بنابراین شما با طراحی سایت رستوران و سئوی قوی می توانید رستوران و یا کافه خود را به جمعیت عظیمی معرفی کنید. طراحی سایت در کرج با بررسی نیازهای مشتریان سعی کرده سایت های کاربردی با ظاهر زیبا و گرافیک قوی به صاحبان کسب و کار ارائه دهد. در واقع طراحی سایت ارزان در کرج امکان فروش آنلاین انواع غذا و نوشیدنی را برای رستوران داران فراهم می آورد.

 

طراحی سایت کافی شاپ

طراحی سایت رستوران و کافی شاپ تقریباً مشابه به یکدیگر است. یک سری از غذاها تنها در کافه و یک سری غذاها تنها در رستوران ها سرو می شوند. صاحبان هر یک از این دو مکان باید منوی غذاها را در صفحه مربوطه قرار دهند تا مشتریان از تنوع غذاهای موجود مطلع شوند.

گرافیک و ظاهر سایت مهم ترین نکته در طراحی سایت رستوران است زیرا رنگ ها، فونت ها و تصاویر صفحه اصلی سایت تاثیر بسیاری روی جذب بازدیدکننده دارد. طراحی سایت فروشگاهی در کرج با علم این نکته بهترین و جذاب ترین رنگ ها را در ظاهر سایت به کار می برد. مخاطب با ورود به سایت رستوران به کسب یک سری اطلاعات نیاز دارد که شما به عنوان صاحب کسب و کار موظفید اطلاعات لازم را در سایت قرار دهید.

 

طراحی سایت فست فود

طراحی سایت رستوران و فست فود از رایج ترین سایت ها محسوب می شوند. فست فود شامل غذاهای فوری مانند پیتزا، همبرگر، چیزبرگر، انواع سالادها، سیب زمینی ویژه، مرغ سوخاری، قارچ سوخاری و … می شود. خیلی از افراد به غذاهای فست فودی تمایل بیشتری دارند. بنابراین چنانچه دارای فروشگاه غذاهای فست فودی هستید حتما با فروشگاه اینترنتی به صورت آنلاین فعالیت خود را گسترده نمایید.

 

طراحی سایت رستوران سنتی

صاحبان رستوران مدرن و سنتی باید مطابق با نوع کسب و کار به طراحی سایت رستوران بپردازند. در واقع تم رنگی استفاده شده در فروشگاه اینترنتی رستوران مدرن با رستوران سنتی متفاوت است. در واقع هر سایت اینترنتی نشانگر نوع کسب و کار است. توجه به یک سری نکات این چنینی موجب جذب بازدیدکننده و مشتری می شود. طراحی سایت وردپرس در کرج دارای یک تیم قوی و حرفه ای است. این تیم اطلاعات جامعی از کسب و کار مورد نظر دریافت کرده و سپس مطابق با همان اطلاعات بهترین و جذاب ترین سایت فروشگاهی را ارائه می دهد.

 

طراحی سایت تهیه غذا

طراحی سایت رستوران مانند هر کسب و کاری به یک طراح دقیق و کاربلد نیاز دارد. طراحی سایت شرکتی در کرج با توجه به یک سری نکات مهم می تواند تعداد مشتریان رستوران را چندین برابر کند. در واقع طراحی سایت رستوران می تواند در محبوبیت رستوران نقش موثری داشته باشد.

 

 

ویژگی های مورد نیاز

طراحی سایت رستوران باید توسط یک فرد حرفه ای و کاربلد انجام شود. در این بخش یک سری ویژگی های مهم رستوران های آنلاین را بر می شماریم.

  • فروشگاه اینترنتی رستوران باید لیست غذاهای موجود را به بازدیدکنندگان سایت ارائه دهد.
  • فروشگاه اینترنتی رستوران باید دارای گالری عکس از غذاهای خود به بازدیدکنندگان عرضه کند. عکس های گالری باید در وهله اول واقعی باشند ثانیاً عکس ها باید در نور مناسب و با کیفیت گرفته شوند تا کیفیت غذاها از داخل عکس مشخص باشد. امکانات بسیاری اعم از مشاهده منو و رزرو میز در سایت اینترنتی رستوران ضروری است. در ادامه ویژگی های مهم هر سایت رستوران را با جزئیات شرح می دهیم.

 

امکان مشاهده منو

امکان مشاهده منو از مهم ترین امکانات در طراحی سایت رستوران است. مشتریان با ورود به سایت تمایل دارند اسم غذاها به همراه مواد اولیه را در سایت مشاهده و بررسی کنند. در واقع بهتر است غذاها و سرویس های رستوران در سایت مشخص باشند. علاوه بر این مشخص بودن قیمت هر نوع غذا و نوشیدنی از دیگر امکانات لازم و ضروری برای وب سایت رستوران محسوب می شود.

 

رزرو میز

شما ممکن است به مناسبت تولد و یا هر جشن دیگری به تعداد مشخصی میز در رستوران نیاز داشته باشید. در چنین مواقعی امکان رزرو میز به صورت آنلاین بسیار کاربردی است. افراد با رزرو میز خیالشان راحت خواهد شد. مشتریان می توانند از طریق فروشگاه اینترنتی رستوران، روز و ساعت مد نظر خود را مشخص کنند. همچنین می توانند از طریق سایت شرایط لازم برای سوپرایز نمودن دوست و یا همسر خود را فراهم کنند.

 

ثبت سفارش آنلاین

ثبت سفارش آنلاین مهم ترین امکان در طراحی سایت رستوران است. صاحبان کسب و کار با این امکان می توانند به درآمد و سود کسب و کار بیفزایند. همانطور که می دانید امروزه تمام افراد دچار مشغله های بسیار هستند و  تمام خریدها را به صورت آنلاین انجام می شوند. این افراد می توانند در منزل سفارش خود را ثبت کنند. در صورت ثبت سفارش آنلاین، غذاها از طریق پیک به آدرس مشتری ارسال خواهد شد.

 

درج شماره تلفن ، ایمیل ، آدرس شبکه اجتماعی

طراحی سایت در کرج با قرار دادن برگه تماس با ما یک سری اطلاعات اعم از آدرس، شماره تلفن، ایمیل و آدرس شبکه اجتماعی کسب و کار را در اختیار بازدیدکنندگان قرار می دهد. درج اطلاعات این چنینی موجب جلب اعتماد مشتریان شده و به تدریج فروش آنلاین افزایش پیدا می کند.

 

معرفی شعب و آدرس

فروشگاه اینترنتی رستوران با معرفی شعب و آدرس، مشتریان را از آدرس شعب های دیگر مطلع می سازد. به طوری که هر فرد بتواند از نزدیک ترین شعب موجود خرید خود را انجام دهد.

 

 

چرا باید سایت رستوران داشته باشیم؟

امروزه زندگی همه افراد به اینترنت وابسته است، به طوری که بیشتر خریدها به صورت اینترنتی انجام می شوند. رستوران نیز مانند دیگر کسب و کارها برای فروش بیشتر و معرفی به عده بیشتر به یک سایت اینترنتی زیبا و با کیفیت نیاز دارد. با طراحی سایت رستوران افراد بیشتری با فروشگاه شما آشنا می شوند و افراد از دور و نزدیک می توانند به طور آنلاین برای روز خاصی در هفته ثبت سفارش کنند. علاوه بر این، طراحی سایت رستوران امکان معرفی رستوران در فضای مجازی را فراهم می کند.

 

جلب اعتماد مشتریان

طراحی سایت رستوران ارتباط مشتری و صاحب رستوران را بیشتر می کند. افراد از طریق ثبت نظرات و یا راه های ارتباطی می توانند با صاحب کسب و کار ارتباط برقرار کنند و پاسخ سوالات خود را به طور مستقیم دریافت نمایند. بنابراین طراحی سایت رستوران در جلب اعتماد مشتریان تاثیر بسیاری دارد. ایجاد باشگاه مشتریان در سایت و ارائه تخفیفات دوره ای یا مناسبتی در افزایش مشتریان دائمی تاثیر مثبت خواهد داشت.

 

برجسته سازی برند

با طراحی سایت رستوران می توانید تصویر جذاب و مورد اطمینان از برند کسب و کار به مشتریان ارائه دهید. اگر به تازگی رستوران راه اندازی کرده اید می توانید با طراحی سایت به برندسازی نام رستوران خود اهمیت دهید. تبلیغات موثر و برندسازی تاثیر بسیاری در جذب مشتری و فروش بالا دارد. درج تصاویر با کیفیت از غذاها در گالری در برندسازی نیز موثر است.

 

تمایز کسب و کار از رقبا

رستوران داران با طراحی سایت رستوران می توانند راحت تر از رقبای خود پیشی بگیرند. با توجه به عصر حاضر و رواج یافتن خریدهای اینترنتی فروشگاه های آنلاین اعم از رستوران ها خدمات خود را به طور آنلاین در اختیار مشتریان قرار می دهند.

 

ارائه اطلاعات مهم در مورد رستوران

راه اندازی رستوران و فعالیت در پخت و پز مستلزم رعایت یک سری نکات بهداشتی است. بنابراین چنانچه رستوران راه اندازی کرده اید حتما عکس های واضح از محیط آشپزخانه در گالری آپلود کنید. این کار موجب جلب اعتماد مشتریان می شود. نام رستوران به همراه سبک غذاهای سرو شده از مهم ترین اطلاعات هر سایت است. علاوه بر این، ساعت باز و بسته شدن رستوران و یک سری نکات دیگر نیز باید به مشتریان ارائه شوند.

 

افزایش مشتریان

با داشتن فروشگاه اینترنتی رستوران روز به روز به تعداد مشتریان شما افزوده می شود. خیلی از افراد ممکن است از وجود رستوران شما مطلع نباشند. بنابراین با فعالیت در دنیای مجازی می توانید فعالیت خود را به طور قابل توجهی گسترش دهید. هر چقدر تعداد بازدید کنندگان سایت افزایش یابد مشتریان رستوران نیز به مراتب بیشتر می شوند.

 

سئو سایت رستوران

سئو سایت مهم ترین بخش در طراحی سایت رستوران است. تمام سایت های فروشگاهی بدون سئوی قوی و با کیفیت قادر به فروش فراوان نخواهند بود. بهره گیری از یک سری محتواهای ارزشمند و بکارگیری از کلمات کلیدی موجب تقویت سئو می شود. طراحی سایت در کرج علاوه بر طراحی سایت زیبا و جذاب با تمام الگوریتم های گوگل آشنا است. بنابراین با آگاهی از ترفندهای جدید سعی کرده سایت بهینه شده به مشتری تحویل دهد. با بهینه سازی سئوی سایت، جستجو کننده در گوگل زودتر به اسم و آدرس رستوران شما دسترسی پیدا خواهد کرد. بیشتر افراد با جستجو در گوگل صفحه اول و دوم از نتیجه بدست آمده را بررسی می کنند. بنابراین سایت رستوران شما نیز با یک سئوی تقویت شده می تواند مشتریان بیشتری را به خود جذب نماید.

 

 

 

قیمت طراحی سایت کافه و رستوران

قیمت طراحی سایت کافه و رستوران بستگی به امکانات مورد نظر شما دارد. طراحی سایت در کرج قیمت سایت های متنوع با امکانات مختلف را در سایت خود قرار داده تا مشتریان با آگاهی از قیمت  ها سایت فروشگاهی زیبا و با کیفیت راه اندازی کنند. کسانی که به تازگی رستوران راه اندازی کرده اند یا از قدیم رستوران داشته اند اما نسبت به طراحی سایت رستوران بی توجه بوده اند، حتما هر چه زودتر نسبت به طراحی سایت و فعالیت آنلاین اقدام کنند. وب سایت اینترنتی از طریق کدنویسی و پلاگین های آماده همچون وردپرس قابل پیاده سازی است و قیمت هر نوع سایت با دیگری متفاوت است. برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید با شماره تلفن موجود در سایت تماس بگیرید.

 

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *